Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در روز بیستم آذر ماه را مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را در روز بیستم آذر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:شورای شهر سابق درباره مترو مرتکب یک کوتاهی تاریخی شد
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: ما دنبال این هستیم تا به جای اینکه وقتمان را صرف حاشیه‌هایی بکنیم که اعضای سابق شورای شهر می‌خواهند برای ما بسازند وقت خودمان را به موضوعات موثر و مفیدی که می‌تواند طعم خدمت را به شهروندان بچشاند اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید:اقدامات اورژانس برای آموزش هر چه بهتر تکنسین‌ها
رییس سازمان اورژانس کشور به بیان توضیحاتی در خصوص منابع و نحوه آموزش نیرو‌های اورژانس پرداخت.

بیشتر بخوانید:۱۰ توصیه طب سنتی برای مقابله با آلودگی هوا
یک متخصص طب سنتی به بیان توصیه‌هایی برای مقابله با آلودگی هوا پرداخت.

بیشتر بخوانید:حمایت‌های مالی و اصلاح قوانین رمز حفظ نخبگان در کشور است
رییس دانشگاه خوارزمی، گفت‌:دانشگاه‌های ما در بحث تربیت نیروی انسانی کم نگذاشته و کیفیت قابل قبولی را برای آموزش این عزیزان ارائه داده اند، اما در فاز دوم که باید اثر بخش و خدمات آن‌ها برای کشور مورد استفاده قرار گیرد دچار مشکل هستیم و آنچنان که باید از این ظرفیت‌ها بهره نمی‌بریم از این رو باید بستر حمایتی مالی و سپس اصلاح قانونگذاری در این خصوص صورت بگیرد تا بتوانیم از سرمایه‌های انسانی در کشورمان حفاظت کنیم.

بیشتر بخوانید:تحول فرهنگی جنوب تهران در گرو توجه مدیران شهری
یک فعال فرهنگی و عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش به برخی اقدامات انجام شده این شورا در راستای تحول فرهنگی در شهرری اشاره کرد و گفت: در صورت توجه و اجرایی شدن پهنه گردشگری جنوب تهران توسط ششمین دوره از مدیریت شهری، تحول بزرگ فرهنگی در ری را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:وزش باد در نوار شرقی کشور/ تداوم آلودگی هوا در کلانشهر‌ها
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری کرونا بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده