Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیپ ۴۱ حشد شعبی روز شنبه در جنوب شهر مقدس سامراء، عملیات امنیتی با هدف تأمین امنیت زوار حرم امامین عسکرین (علیهما السلام) اجرا کرده است.

به گزارش ایسنا، نیروهای تیپ ۴۱ سازمان حشد شعبی عراق امروز در جنوب سامراء استان صلاح الدین عملیات امنیتی انجام داده‌اند.

شبکه الغدیر گزارش داد که این عملیات شامل تفتیش و تأمین امنیت منطقه الصحراء در ناحیه یثرب در جنوب شهر سامراء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات در چارچوب تشدید تلاش‌های امنیتی و اطلاعاتی تیپ ۴۱ برای ارتقای امنیت و ثبات و همچنین تأمین امنیت مجاورت پایگاه هوایی بلد و مسیر زائران حرم امامان عسکریین (علیهم السلام) صورت می‌گیرد.

امروز همچنین یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش موسوم به «امیر داعش» در نتیجه حملات هوایی عراق در تپه‌های حمرین در مرز دیالی و صلاح الدین کشته شد.

اطلاعاتی حاکی از آن است که وی در مناطق حوضه حمرین در دورترین شمال شرق دیالی به همراه یکی از همراهانش در حمله هوایی ارتش عراق در منطقه المطیبیجة در مرز دیالی و صلاح الدین کشته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حشدالشعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن

سازمان امنیت دریایی انگلیس «آمبری» از وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، رویترز امروز جمعه به نقل از سازمان آمبری گزارش کرد یک حادثه امنیتی در ۱۵ مایلی جنوب غربی بندر مخا یمن رخ داده است.

آمبری پیشتر هم اعلام کرد گزارشهایی مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها