Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این‌باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با توزیع دارو‌های قاچاق و غیر مجاز در سطح کلانتری‌های شهر تهران، ماموران کلانتری ترمینال غرب از فروش دارو‌های غیرمجاز از سوی یک واحد عطاری در غرب تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هویت و مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت،‌ در همین راستا نیز هماهنگی برای انجام عملیات با مقام قضایی صورت گرفت و ماموران روز گذشته به این واحد صنفی مراجعه کرده و در جریان بازدید از آن ۵۵۰۰ عدد قرص و ۹۵۵۰ گرم شربت غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: متصدی این عطاری نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد. برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

پربیننده ترین خانواده دختران نجات یافته از خانه وحشت در شوک بازخوانی پرونده شهلا از زبان وکیلش / "شهلا جاهد" قاتل بود؟ زن جوان از پای چوبه دار به زندان برگشت اغفال دختر ۱۳ ساله توسط پسر غریبه برای فرار از خانه فرار راننده سانتافه پس از تصادف مرگبار با عابر پیاده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عطاری غرب تهران پلیس پیشگیری پایتخت کشف دارو داروی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند