Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز شنبه در  جمع  برخی معتمدان، ایثارگران، عشایر و نخبگان جنوب استان کرمان افزود: با ماموریت دولت، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را منصوب کردیم و بزودی فرمانداران را با رویکرد دولت و چارچوبی که وزیر کشور برای همه استانداران در انتصابات اعلام کرده منصوب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با سرعت کارها و مسائل توسعه‌ای و سفرهای استانی را پیش می‌بریم.

وی اظهار داشت: از هر ایده‌ای از هر جناح و گروهی استقبال می‌کنیم، چتر گفتمانی ما ولایت‌فقیه است و دولت سیزدهم هم از همه دولت‌ها گفتمان نزدیک‌تری دارد و همه افرادی که زیر این چتر قرار بگیرند دولت از آنها استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه افراد را تخریب بی‌رحمانه نکنیم افزود: همه افرادی که مطالبه دارند پیگیری و با دولت صحبت کنند، اگر دولت به استدلالی برسد که تغییر بهتر باشد با کمال میل استقبال می‌کنم.

استاندار کرمان گفت: مطالبه‌گری‌ها می‌تواند با ادبیات اسلامی و انقلابی مقام معظم رهبری، آیت‌الله رئیسی، شهید حاج قاسم سلیمانی، ایثارگران و شهدا پیگیری شود.

وی افزود: مطالبه‌گری‌ها می‌تواند با ادبیات اسلامی و انقلابی مقام معظم رهبری، آیت‌الله رئیسی، شهید حاج قاسم سلیمانی، ایثارگران و شهدا پیگیری شود.

استاندار کرمان در این دیدار که سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیز حضور داشتند، با بیان اینکه این مسائل دغدغه ما نیز هست، عنوان کرد: در حوزه کشاورزی جنوب این استان حداقل ۱۰۰ ساعت جلسات متعدد را برگزار کرده‌ایم و تصمیماتی نیز گرفته شده است، اما باید در نظر داشت که این نوع مسائل زمانبر و پیچیده‌ای بوده اما می‌شود روی آن کار کرد.

نامتوازنی توسعه در کرمان مشهود است 

زینی‌وند با بیان اینکه نامتوازنی توسعه در همه مناطق استان کرمان از شمال و جنوب و شرق و غرب وجود دارد، گفت: در تدوین اسناد و تخصیص اعتبارات مسائله توسعه متوازن را مدنظر دارم.

استاندار کرمان، دغدغه مردم جنوب این استان در خصوص هلیل‌رود را مسئله اجتماعی، چندبعدی و پیچیده‌ای دانست و افزود: با توجه به همین امر و بحرانی که در تامین آب کرمان وجود دارد.

وی ادامه داد: در شورای راهبردی مدیران ارشد استان کرمان به این جمع‌بندی رسیدیم که برای رفع مشکل شهرهای شمالی کرمان، رفسنجان و انار و در فاز بعدی زرند و کوهبنان که به لحاظ آب بحرانی هستند، باید خط انتقال از خلیج فارس را محور قرار دهیم.

زینی‌وند تصریح کرد: تامین آب پایدار برای کرمان را انتقال از خلیج فارس می‌دانیم که زمینه آن هم فراهم بوده و اقداماتی نیز شده است و امیدواریم در بازه زمانی مشخص این امر را محقق کنیم.

استاندار کرمان از پیشرفت ۳۰ تا ۴۰ درصد کارهای اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به کرمان خبر داد و گفت: این مسئله نیاز به هماهنگی و تصمیمات دولت دارد و به دلیل اهمیت آن در شورای امنیت کشور نیز بحث را مطرح کرده و برای وزیر کشور هم تشریح داده‌ام.

وی اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه کمک خواهد کرد، ضمن اینکه وزارت نیرو هم پای کار بوده و اولویت آنها خط لوله خلیج فارس به کرمان است.

استاندار کرمان با بیان اینکه دغدغه جنوب این استان در خصوص هلیل‌رود و مباحث زیست محیطی آن را چندین مرتبه به مقامات ارشد کشور گزارش شده است افزود: این مسئله با توجه به پیچیدگی‌ها و اختلاف نظرهایی که بین محیط زیست و وزارت نیرو وجود دارد و از طرفی آب پایداری هم در سرچشمه هلیل برای اینکه بخواهیم آب کرمان را به آن گره بزنیم وجود ندارد، لذا اولویت جدی من انتقال آب خلیج فارس است.

استاندار کرمان با اشاره به کشاورزی جنوب این استان گفت: نسبت به محصولات پیاز و سیب‌زمینی آسیب دیده جنوب استان بی‌تفاوت نبوده‌ایم و با وزیر سابق جهاد کشاورزی جلسات متعددی در این زمینه داشتیم، همه راه‌ها را رفته‌ایم اما راه‌های قانونی محدود است.

وی اظهار داشت: این امکان وجود دارد که امسال هم در کشت با مشکل مواجه شویم، اما تعاون روستایی و صادرات را پیگیری کرده ایم و برای امسال هم کارگروه تشکیل داده که در کنار کشاورزان باشیم، اما مردم هم در کشت قراردادی و محصولات صادرات محور باید کمک کنند.

مطالبه گری برخی برای تغییر استاندار کرمان از سر دلسوزی است 

زینی وند در خصوص مطالبه‌گری افراد برای تغییر مدیریت استان کرمان نیز گفت: این مطالبه‌گری را از سر دلسوزی و دغدغه آنها و اینکه برداشتشان این است که با تغییر استاندار کارها بهتر پیش می‌رود نگاه می‌کنم و آن را به حق می‌دانم که هر فردی می‌تواند مطالبه‌گری داشته باشد و پیگیری کند.

وی ابراز داشت: برای عشایر مسائلی چون سرزمین، ناموس و غرور منبعث از اصالت مهم است و نمی‌خواهند خدشه‌دار شود.

زینی‌وند گفت: در مباحثی برای تغییر استاندار کرمان پی گرفته شده برای جوانانی که من را نمی‌شناسند و ارتباطی با من ندارد، اینگونه القا شده که لابی‌گری برای ماندن در این استان را انجام می‌دهم.

استاندار کرمان با بیان اینکه "یک ثانیه خدمت کردن در استان کرمان را توفیق بزرگ الهی برای خودم می‌دانم" گفت: عده‌ای از ستادهای آیت‌الله رئیسی دوست دارند تغییر در سطح استاندار اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: تمام توانم را به دلیل مسائلی که خود داشتم و احترام به مطالباتی که شده به کار گرفتم که برای کرمان هم استانداری بیاید که در این راستا نیز حتی با بزرگان مذاکره کردم و کمک کردم که به اجماعی برسند.

وی ابراز داشت: هر روزی که دولت این ماموریت را از من سلب کند، با تمام وجود خوشحال می‌شوم، آنچنان که خدمت در این استان هم توفیق بزرگی است.

زینی‌وند عنوان کرد: نباید اینگونه تلقین شود که استاندار قانونی و مستقر، تمام توانش را برای
برای لابی و ماندگاری در این صندلی گذاشته است.

استاندار کرمان گفت: مطالبه‌گری‌ها می‌تواند با ادبیات اسلامی و انقلابی مقام معظم رهبری، آیت‌الله رئیسی، حاج قاسم سلیمانی، ایثارگران و شهدا پیگیری شود. چون غیر از این به انقلاب و ایثاگران ظلم می‌شود که بخواهیم با ادبیات تندی با رقیب و دوستمان برخورد کنیم.

زینی‌وند اظهار داشت: وزیر کشور و دولت به من تکلیف کردند و محکم تا لحظه‌ای که امضای من اعتبار داشته باشد و اعتماد دولت به من برقرار باشد، کار کنم و به اندازه ذره‌ای نه از خدمت کردن می‌گذرم و نه به گونه‌ای رفتار می‌کنم که احساس رخوت و سستی در همکاران به وجود آید.

استاندار کرمان اظهار داشت: اعتقاد دارم عموم مردم در حد ۹۷ درصد فقط کار می‌خواهند و به اینکه چه دولتی هست کاری ندارند. هر دولتی هم کار کند، مردم دستش را می‌بوسند. هر دولتی و استاندار و فرمانداری هم کار نکند مردم روزی آن را پس می‌زنند.

به گزارش ایرنا، جمعی از معتمدان، ایثارگران، عشایر و نخبگان جنوب استان کرمان صبح ۲۰ آذر ماه دغدغه‌های خود را در حوزه‌های آب، کشاورزی و توسعه مناطق جنوبی با استاندار کرمان مطرح کردند.

برچسب‌ها کرمان ایرنا استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا استانداری کرمان کرمان ایرنا استانداری کرمان استاندار کرمان جنوب این استان آیت الله رئیسی استان کرمان مطالبه گری خلیج فارس زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان‌شرقی و در یک جلسه رسمی بی اعتنا به سخنرانی استاندار مشغول صحبت با معاون عمرانی استاندار است. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند