Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  شیرزاد کمالیمدیر جهادکشاورزی شهرستان خاش گفت: از ابتدای امسال تاکنون بذ همکاری شیلات آب‌های داخلی، بیش از ٣٠٠ هزار قطعه بچه ماهی قزل آلا، ماهی سفید، فیتوفاگ، هامور در استخر‌های دومنظوره کشاورزی شهرستان رهاسازی شده است .

شیرزاد کمالی گفت: یکی از پتانسیل‌های توسعه آبزی پروری در خاش وجود ۲۵۰ استخر دو منظوره کشاورزی برای پرورش ماهیان گرمابی و سرد آبی است که سالیانه حداقل ١٠ باب استخر جدید نیز در منطقه ساخته میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت تولید ماهی استخر‌های دومنظوره موجود شهرستان خاش را حدود ۶۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی دراستخر‌های عنوان کرد و گفت:  با توجه به میزان بچه ماهی توزیع شده ۷۵۰تن ماهی از استخر‌ها برداشت و روانه بازار شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی شیلات و آبزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزین رضازاده افزود: ماموران اورژانس ارومیه با اعلام رخداد یک مورد غرق شدگی بلافاصله به محل گزارش اعزام شدند تا عملیات نجات را اجرا کنند.   وی با اشاره به حضور سریع ماموران در محل حادثه ادامه داد: فرد غرق شده سه سال داشت و طبق گزارش ماموران به علت سپری شدن زمان زیاد از وقوع حادثه، عملیات احیا پاسخگو نبود.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد