Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو با حضور ۲۶۴ هوگوپوش از ۴۱ کشور از امروز (شنبه - ۲۰ آذرماه) به میزبانی "استانبول" ترکیه آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.

مهتاب نبوی نماینده پاراتکواندو کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم (K۴۱) بود که با برتری ۳۴ بر ۲۷ برابر حریفی از ترکیه، به مدال طلا این دوره از رقابت‌ها رسید و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه دودانگه (وزن ۵۲- کیلوگرم / K۴۴) دیگر نماینده پاراتکواندو ایران در بخش بانوان بود که در اولین دیدار نتیجه را به دارنده مدال برنز پارالمپیک، ۶ بر یک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما در بخش مردان، سعید صادقیان‌پور (وزن ۶۳- کیلوگرم / K۴۴) تنها نماینده مرد کشورمان در این روز بود که در اولین دیدار نتیجه را مقتدرانه ۲۲ بر ۴ به نفع خود به پایان رساند اما در مبارزه دوم نتیجه را به نماینده مغولستان ۲۱ بر دو واگذار کرد و علی‌رغم شایستگی از کسب مدال بازماند.

فردا (یکشنبه – ۲۱ آذرماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم (K۴۱ – K۴۴) زنان و ۷۰-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم  (K۴۱ – K۴۴) مردان برگزار خواهد شد که در این روز مهدی پوررهنما، علیرضا بخت، حامد حق‌شناس و رایحه شهاب نمایندگان کشورمان هستند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو مردان را برعهده دارد؛ زنان پاراتکواندوکار کشورمان نیز با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی به مصاف رقبای خود می روند.

برچسب‌ها پاراتکواندو مسابقات جهانی تكواندو فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاراتکواندو مسابقات جهانی تكواندو فدراسیون تکواندو پاراتکواندو مسابقات جهانی تكواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد