Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال زنان کشورمان در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان و در مرحله دوم مسابقات برای کسب رتبه بیست و پنجم الی سی و دوم با تیم‌های آنگولا، کامرون و ازبکستان مسابقه خود را ادامه می‌دهد. شاگردان قانع امروز شنبه ۲۰ آذرماه در دومین مسابقه خود در این مرحله برابر تیم آنگولا قهرمان قاره آفریقا با نتیجه ۴۱ بر ۸ مغلوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار، فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران باز هم شگفتی‌ساز شد و در دیدار مقابل آنگولا عنوان برترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

خلیلی که در دیدار مقابل نروژ تاریخ‌ساز شد و به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، حالا در دیدار مقابل آنگولا نیز برای دومین بار عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به دست آورد.

هندبالیست‌های کشورمان روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در ادامه این رقابت‌ها به مصاف تیم کامرون می‌روند. تیم کامرون هم سومین تجربه حضورش در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می‌کند و با کسب رتبه دوم قاره آفریقا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است.

گفتنی است تیم هندبال بانوان کشورمان برای اولین بار با کسب رتبه چهارم قاره آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند. این تیم اولین تیم محجبه در تاریخ این بازیهاست.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ الی ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

کد خبر 5373142

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی لیگ قهرمانان اروپا هندبال تیم ملی فوتسال ایران سردار آزمون کشتی فرنگی لیگ برتر بسکتبال والیبال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان