Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که به داوران لیگ برتر گفته شده است بابت ماهیت پر برخورد بودن فوتبال هر برخوردی را خطا اعلام نکنند، درون محوطه جریمه حساسیت بیشتری نسبت به برخوردها به وجود آمده است. 

ضربات پنالتی نقش مهمی در بازی های روز شنبه لیگ برتر انگلستان ایفا کردند. 

به گزارش طرفداری، در سالیان اخیر چیزهای زیادی در مورد اهمیت ضربات شروع مجدد از قبیل ضربات ایستگاهی غیر مستقیم، کرنر و حتی پرتاب اوت شنیدیم ولی ظاهرا ترند جدیدی (حداقل در لیگ برتر) در حال ظهور است که به اهمیت پنالتی ها در نتیجه گرفتن تیم ها می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی های امروز لیگ برتر، رحیم استرلینگ، جورجینیو (۲ بار)، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو با پنالتی های خود، عامل پیروزی منچسترسیتی، چلسی، لیورپول و منچستریونایتد بودند. 

گفتنی است که در تاریخ لیگ برتر، فقط در ۵ فوریه ۲۰۱۱ گل های بیشتری ظرف یک روز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند (۷ بار در مقایسه با ۶ پنالتی امروز). 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! افشاگری رضا درویشی، کمک داور: با فاکتورسازی ها همراه نشدم، گفتند اجازه داوری نداری! تیم منتخب هفته نهم لیگ بیست و یکم از نگاه طرفداری تشویق استیون جرارد توسط هواداران لیورپول پیش از دیدار مقابل استون ویلا / فیلم ناگلزمان دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید را توضیح داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!