Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:29:09 GMT

توده ۲۳کیلوگرمی از شکم یک بیمار در یزد خارج شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۷۴۹۱

توده ۲۳کیلوگرمی از شکم یک بیمار در یزد خارج شد +عکس

در یک عمل سخت و طاقت فرسا که ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامید، توده ای شکمی و خوش خیم به وزن ۲۳ کیلوگرم از بدن یک بیمار ۲۹ ساله در بیمارستان دولتی شهید رهنمون یزد خارج شد.

به گزارش مشرق، دکتر محسن دهقان، جراح این بیمار گفت: همراهان این بیمار گفته بودند توده خارج شده، سال ها در شکم «امان الله» وجود داشته بطوری که از پنج سالگی از وجود آن آگاه بوده است ولی به دلیل ناتوانی مالی و نبود پزشک متخصص در منطقه زندگی اش تاکنون مراجعه نکرده تا اینکه همسایه مهربان این مرد زاهدانی، با جمع آوری مبالغ لازم، او را برای انجام عمل به یزد می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر دهقانی در ادامه افزود: پس از ویزیت اولیه بیمار، متوجه توده ای شکمی شدم و تصمیم گرفته شد تا وی عمل شود، به همین منظور با کمک ۲ پزشک جراح حاذق وارد اتاق عمل شدیم و پس از بیهوشی بیمار، عمل را آغاز کردیم.

این جراح ادامه داد: در ابتدا فکر نمی‌کردیم این توده، وزنی معادل ۲۳ کیلوگرم داشته‌ باشد، لذا در حین عمل با سختی های فراوانی روبرو شدیم، چرا که توده به شدت به عروق درونی نزدیک بود و احتمال آسیب به عروق باعث شد تا عمل ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان ببرد و پس از خروج آن و وزن کردن، تمامی کادر اتاق عمل در بهت و حیرت فرو رفتند.

بیمار هم اکنون‌ در ICU بستری و وضعیت وی پایدار است و به زودی به بخش منتقل خواهد شد و ۲ روز دیگر نیز مرخص می شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مشرق توده حجیم اخبار حوادث قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟