Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب سقز گفت: یک نفر در سقز به اتهام تشکیل باند ارتشا و رشوه در این شهرستان دستگیر شد.

علیرضا رضاپور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ادامه مبارزه با اتهامات و جرایم اقتصادی و اداری و همچنین رشوه و ارتشا، یک نفر دیگر در شهرستان سقز توسط نیروهای امنیتی دستگیر و روانه زندان شد.

وی اضافه کرد: این دستگیری ها با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط نهادهای اطلاعاتی و با همکاری دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی انجام شده است و در روزهای آینده نیز این رویه (مبارزه با فساد) ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاپور با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، مالی و اقتصادی در دستور کار مراجع قضایی است، افزود: در طول ۲ سال گذشته چندین نفر به اتهام فساد مالی، اداری و اقتصادی در شهرستان سقز دستگیر و بازداشت شده اند.

طبق اعلام افراد محلی، این متهم در حوزه ساخت و ساز مشغول فعالیت بود و چهره شناخته شده ای در شهرستان سقز بود.

چند روز قبل هم یک مفسد اقتصادی دیگر در حوزه گندم در شهرستان سقز دستگیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد