Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه استانداری، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: شرط ادامه وضعیت فعلی، رعایت پروتکل ها و توصیه های بهداشتی اعلام شده توسط دستگاه‌ها و شهروندان استان است.
وی با بیان اینکه در خصوص بازگشایی مدارس باید یک صدای واحد شنیده شود، افزود: در این خصوص باید علاوه بر رنگ بندی شهرها به مقیاس مدرسه نیز توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری گفت: اگر در محیط‌های آبی و زرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مدرسه صورت نگیرد، در آن صورت مدرسه باید تعطیل شود، که مسوولیت کار با آموزش و پرورش و مدیر آن مدرسه خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در ارتباط با مراکز واکسیناسیون باید بررسی کارشناسی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است که ضریب واکسیناسیون کارمندان ادارات، کارخانجات و مراکز تجاری افزایش پیدا کند.
نظری با اشاره به ضرورت به کارگیری واکسیناسیون سیار برای قشرهای مختلف و کارکنان صنایع، ادامه داد: در قالب لکه گیری منطقه‌ای، باید ضریب تزریق واکسن را در استان بالا ببریم و این شامل اقشار، اصناف و محیط‌های مختلف خواهد بود.
وی با بیان اینکه مرحله نخست طرح محدودیت‌های هوشمند از فردا اجرا می‌شود، تاکید کرد: همه ادارات باید زمینه تزریق واکسن را برای کارمندان باقی مانده خود فراهم کنند.
اکنون شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی ۱۱۸ نفر است و شمار فوتی های روزانه این استان از چند روز پیش یک رقمی شده است.
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.
در این مدت  ۲ هزار و ۹۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۴۹۳ نفر آنها بستری شده و مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۴۳ نفر رسیده است.
همچنین تاکنون پنج میلیون و ۹۵۷ هزار و ۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
تاکنون ۵۸ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۴۲۴ دُز اول، ۴۹ میلیون و ۴۵ هزار و ۴۰۸ دُز دوم و ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۵۷۴ دُز سوم واکسن کرونا در کشور به افراد واجد شرایط تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۹ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۰۶ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس استانداری خراسان رضوی بازگشایی مدارس واکسیناسیون سراسری یعقوبعلی نظری پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا مدارس استانداری خراسان رضوی بازگشایی مدارس واکسیناسیون سراسری یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی گفت: عشایر استان خراسان رضوی به طور سنتی در فصل بهار از مناطق قشلاقی خود که در دشت‌ها و مناطق کم‌ارتفاع واقع شده به سمت ارتفاعات و مناطق ییلاقی کوچ می‌کنند.

محمد حسین جعفری افزود: کوچ در زندگی عشایر یک رویداد بوده که به طور معمول ۳۰ تا ۴۰ روز در مسیر ایلراه‌های عشایری ادامه دارد و عشایر پس از استقرار در مناطق ییلاقی حداکثر ۳ ماه در این مراتع حضور خواهند داشت.

وی گفت: ارتفاعات هزار مسجد، کوه‌های عمارت، محمدبیک، اسفجیر، سنجربیک و ارتفاعات شهرستان‌های دارای عشایر استان، از جمله مناطقی هستند که عشایر در آنها مستقر می‌شوند.

جعفری گفت: در حال حاضر ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که ۹۳۶ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و در ۱۷ شهرستان استان پراکنده هستند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، افزود: عشایر استان خراسان رضوی سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن شیر، ۱۳۰۰ تن پشم، کرک و مو و ۱۶ هزار مترمربع صنایع دستی تولید می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است