Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوید دخیا می گوید از لحاظ روحی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و بابت کمک کردن به تیمش در راستای کسب پیروزی خوشحال است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، دروازه دخیا برای دومین بازی لیگ برتری پیاپی بسته ماند تا شیاطین سرخ برد ۱-۰ در خانه نوریچ را با تک گل کریستیانو رونالدو جشن بگیرند. دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ پس از بازی گفت:

این برد بزرگی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوریچ تحت هدایت سرمربی جدیدش خیلی پیشرفت کرده است. راستش را بخواهید ما می توانستیم بهتر بازی کنیم. طی ۱۵ دقیقه پایانی خیلی راحت توپ را لو می دادیم. من حس خیلی خوبی داشتم و از بازی لذت بردم. روی کار خودم تمرکز کردم و می دانستم که باید چند مهار توپ داشته باشم، بنابراین همین کار را کردم و به تیم کمک کردم تا برنده شود. تمامی مهارها اهمیت دارند؛ به ویژه وقتی تیم برنده می شود. من حس بسیار خوبی دارم، احساس قدرت می کنم و بسیار با اعتماد به نفس هستم. مهم ترین چیز این است که با تجربه خودم به تیم کمک کنم. 

دخیا در مورد تجربه کار کردن با رالف رانگنیک گفت:

خوب است. ما حالا بهتر دفاع می کنیم. امروز فرصت های زیادی به حریف دادیم ولی او از من می خواهد برای توپ های بلند پشت دفاع آماده باشم چون خواسته او این است که خط دفاعی تیم خیلی بالا بازی کند و به همین خاطر حواس من باید در کل بازی جمع باشد. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره مسائل مربوط به انتخاب جانشین توماس توخل صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ که به نوعی مغز متفکر این باشگاه در نقل‌وانتقالات به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با «بیلد» آلمان، درباره شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: این بازی تمام شد و ما باختیم. ما در نیمه دوم فرصت خیلی خوبی برای پیش افتادن در نتیجه را داشتیم. جاه‌طلبی ما پیروزی در هر بازی است اما ما در بازی با اشتوتگارت این جاه‌طلبی را نداشتیم. وقتی هم بایرن می‌بازد، بحث‌های زیادی مطرح می‌شود. ما اما حالا تمام تمرکزمان را روی بازی چهارشنبه با رئال مادرید - در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - گذاشته‌ایم.

وی درباره تلاش‌های نافرجام باشگاه بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید اظهار داشت: من رایزنی و شایعات را درک می‌کنم و می‌دانم که کل آلمان کم‌وبیش نسبت به این موضوع علاقه‌مند هستند، حتی بیشتر از فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا. من هرگز به طور علنی در مورد نام‌ها صحبت نکرده‌ام، چون طبق تجربه‌ای که دارم، هر اتفاقی ممکن است پیش از امضای قرارداد رخ دهد. رالف رانگنیک پیشنهاد ما را رد کرد و دلایلش را هم به ما گفت. ما از این بابت سورپرایز شدیم اما زندگی همین است. بارها گفته‌ام که وقتی دری بسته می‌شود، درهای دیگری باز می‌شود. فوتبال یک تجارت زودگذر است.

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تصریح کرد: بارها گفته‌ام که ما به دنبال مربی‌ای هستیم که بتوانیم برای بلندمدت با او کار کنیم، بنابراین احتمال انتصاب مربی موقت برای فصل پیش‌ رو منتفی است. همیشه نمی‌توانید با اولین اقدام به هدف‌تان برسید و این کاملاً طبیعی است. مربیانی هستند که تصمیمات دیگری می‌گیرند و این حق مشروع آنهاست. ما ایده‌های خود را داریم و در مورد انتخاب سرمربی جدید بحث‌هایی داشته‌ایم و در حال جستجو هستیم، هر چند تا به حال نتیجه‌ای نداشت اما در نهایت موفق خواهیم شد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

اِبرل همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک آلمانی باواریایی‌ها که گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب او علاقه‌مند است، خاطرنشان کرد: ما البته با بازیکنان‌مان در حال صحبت هستیم. بایرن مونیخ باشگاهی بزرگ است. بازیکنان بدون توجه به اینکه سرمربی جدید چه کسی خواهد بود، می‌توانند تصمیم بگیرند در بایرن بمانند. ما می‌خواهیم سرمربی جدیدمان را پیدا کنیم و با او در مورد بازیکنان صحبت کنیم. حتی بدون مشخص بودن سرمربی جدید‌مان، بازیکنانی را در بازار نقل‌وانتقالات مدنظر داریم و ایده‌هایی در سر داریم. ما اینجا بیکار ننشسته‌ایم تا مربی جدید مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!