Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا صبری شامگاه شنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همه شهرستان‌ها با برگزاری انتخابات ترکیب اعضای شورای ائتلاف مشخص شده و ما شاهد حضور نیروهای جوان و انقلابی هستیم که با عشق و علاقه‌مندی در این مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اکثر نیروهای جوان انقلابی در ایام انتخابات شبانه‌روز تلاش کردند تا دولت مردمی رئیسی بر سر کار آید اما مظلوم‌تر از همیشه این نیروها مورد بی‌مهری قرار گرفتند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در حالی که نیروهای اصلاح‌طلب هشت سال پست‌های مختلف را بر عهده داشتند ولی با گذشت ۳ ماه از روی کار آمدن دولت هنوز برخی از پست‌های کلیدی در دست آنهاست و قدمی در راستای بکارگیری نیروهای جوان و باانگیزه برداشته نشده است.

حجت الاسلام صبری افزود: به خاطر این بی‌توجهی‌ها برخی از نیروهای انقلابی گله‌مند هستند و انتظارشان در بکارگیری این نیروها به حق و به جاست.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه مسئولان استانی از ظرفیت این نیروهای انقلابی و ارزشمند در راستای بهبود فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر در استان گام‌های اساسی برداشته شود.

کد خبر 5373229

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 اصلاح طلبان شهرستانها نائب رئیس مجلس دولت سیزدهم ویروس کرونا بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد