Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرانی وزارت ارشاد معرفی شد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای حامد منیری
با عنایت به تخصص، سوابق درخشان و تجربیات موفق جناب‌عالی در حوزه فعالیت‌های دینی و نظر به شناخت از تعهد و توانمندی‌هایتان در تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) و بنابر پیشنهاد سرپرست محترم معاونت قرآن و عترت، به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت (ع)» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکال به خداوند سبحان و عنایت ائمه اطهار(ع)، و بهره‌گیری از نیروی انسانی خدوم و جامعه قرآنی کشور، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله، در انجام امور ذیل ان‌شاءالله قرین توفیق و تأیید باشید.

- برنامه‌ریزی برای ارتقای مهارت‌های تبلیغی و ترویجی امور قرآن و عترت نهادهای عمومی و مردمی در راستای تعمیق فرهنگ قرآن و عترت(ع)

- تلاش در جهت جلب مشارکت بخش مردمی داخلی و خارجی در راستای فعالیت‌های جشنواره‌ای و نمایشگاهی قرآن و عترت(ع)

- روزآمدسازی رشته‌های هنری در جهت تبلیغ و ترویج قرآن و عترت(ع)

- برنامه‌ریزی و نظارت بر طرح‌های تبلیغات محیطی، نمادهای شهری، آرایه‌های بصری با موضوع قرآن و عترت(ع)

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی،ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

حامد منیری متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته دکترای مبانی فقه و حقوق اسلامی است. وی مدرس حوزه و دانشگاه و دارای تألیفات قرآنی است.

یادآوری می‌شود، پیش از این مرتضی خدمتکار عهده‌دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

برگزاری نمایشگاه‌های قرآن و نیز جشنواره قرآنی آیات از جمله مهم‌ترین مأموریت‌های این دفتر کل در سال‌های اخیر بوده است. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسماعیلی وزارت ارشاد قرآن و عترت تبلیغ و ترویج قرآن و عترت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد