Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:36:17 GMT

حداقل 50 کشته در توفان مرگبار آمریکا+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۷۹۰۰

حداقل 50 کشته در توفان مرگبار آمریکا+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

توفان در آمریکا جان دست کم 50 تن را گرفت و دهها نفر را زخمی کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از فاکس نیوز،‌تندبادهای شدید ناشی از توفان در ایالت های مختلف آمریکا 50 کشته ودهها زخمی برجاگذاشت. این توفان که با تگرگ همراه بود ،خسارت های  زیادی در ایالت ایلینوی، نیویورک و دیگر شهرهای آمریکا برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش رسانه های محلی این توفان ،‌پلیس و اورژانس را در آرکانزاس،‌کنتاکی ، میسوری . ایلینوی به حالت آماده باش در آورده است . تندبادها باعث تخریب بخشی از خانه سالمندان در ایلینوی شده که 20 سالمند در آن سکونت داشته اند از این رو آتش نشانان وارد عمل شده و سالمندان را از بخش تخریب شده ساختمان بیرون کشیدند.

بنا بر اطلاعات موجود آسیب دیدگان  بر اثر ریزش ساختمان، سقوط درخت،‌رعد و برق درمناطق مختلف راهی بیمارستان شده اند در حالیکه بیشترین خسارت متعلق به ساختمان توزیع کالا مربوط به شرکت آمازون بوده است.

سرعت وزش توفان در «ممفیس» ایالت تنسی آمریکا  به ۱۱۱ مایل بر ساعت (حدود ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت) بر‌آورد شده است.

سخنگوی پلیس بیان کرد با توجه به میزان خسارت های وارده امکان افزایش قربانیان این بلای طبیعی وجود دارد . تاکنون 7 تن از زخمیان این حادثه به بیمارستان منتقل شده و تحت نظر پزشک قرار گرفتند. برق برخی از مناطق قطع شده و 157000 تن از ساکنان منطقه شب گذشته را در خاموشی سپری کردند ، عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد.

--- --- --- --- مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

50 کشته درتوفان مرگبار آمریکا+فیلم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی