Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی دهقانی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: از خرداد ۹۸ مسوولیت هیات هندبال استان را بر عهده گرفته‌ام و از همان ابتدا اقدامات لازم جهت بازسازی و تجهیز هیات هندبال استان لرستان انجام شد.

وی افزود: هیات هندبال استان سابقه طولانی دارد و دهه ۶۰ را باید به عنوان دهه طلایی هندبال لرستان دانست و بزرگان زیادی در این مدت زمان پرورش یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات هندبال لرستان اظهار داشت: برای اولین بار داوران استان لرستان در مسابقات مختلف حضور یافته و در این مدت شاهد حضور ۳۰ هندبالیست لرستانی در مقاطع سنی مختلف در تیم‌های ملی بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۵ بازیکن لرستانی در لیگ برتر و یک یک در تیم‌های مختلف در حال فعالیت هستند، بهترین دروازه بانی هندبال کشور سعید حیدری راد هندبالیست لرستانی بوده که در لیگ رومانی در حال فعالیت است، مربیان لرستانی نیز در تیم های مختلف در حال فعالیت اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هندبال لرستان خانه تخصصی ندارد، افزود: متاسفانه نبود خانه هندبال لرستان به یک چالش اساسی برای ورزشکاران این رشته تبدیل شده و با وجود اقدامات مختلف هنوز موفق به ایجاد خانه هندبال نشده‌ایم.

دهقان گفت: خوشبختانه برای اولین بار کارهای تشکیلاتی در هیات هندبال صورت گرفته و کمیته‌های مختلف فعال شده اند و اکنون باید  بالغ بر ۴۰ نفر در هیات هندبال لرستان و شهرستان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان بر این است که لرستان به روزهای طلایی دهه ۶۰ خود بازگردد که تحقق این امر در گرو ایجاد خانه هندبال استان و کمک مسوولان است.

دهقان عنوان کرد: دوره‌های مربیگری و داوری مختلفی در طول سال‌های گذشته در استان برگزار شده که البته با شیوع کرونا شاهد کاهش برنامه‌ها بودیم که البته در ماه‌های گذشته تمرینات و برنامه‌ها با جدیت بیشتری در حال انجام است.

وی اظهار داشت: کمیته استعدادیابی هیات هندبال لرستان هم اکنون فعال بوده و با جدیت به فعالیت خود ادامه داده تا شاهد جذب نوجوانان و نونهالان مستعد در این رشته ورزشی باشیم‌.

دهقان گفت: رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک در گروه «ب» با حضور تیم‌های بافق یزد، درنای مراغه، ثامن الحج اراک، ۷۴ کرمانشاه و تیم خرم‌آباد ۲۲ آذرماه در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از ۲۱ آذرماه تیم‌های شرکت کننده خود را به هیأت هندبال لرستان معرفی خواهند کرد و رقابت‌ها از روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در سالن شهید چاغروند آغاز شده و تا ۲۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات هندبال لرستان خاطرنشان کرد: در پایان دو مرحله مسابقات لیگ یک ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهایی جدول به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان هندبال لیگ برتر لیگ یک هندبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!