Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دهقانی گفت:تمام تلاشمان بر این است که لرستان به روزهای طلایی دهه ۶۰ خود بازگردد که تحقق این امر در گرو ایجاد خانه هندبال استان و کمک مسوولان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ دهقانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران ، اظهار کرد: از خرداد ۹۸ مسوولیت هیات هندبال استان را بر عهده گرفته ایم و از همان ابتدا اقدامات لازم جهت بازسازی و تجهیز هیات هندبال استان لرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیات هندبال استان سابقه طولانی دارد و دهه شصت را باید به عنوان دهه طلایی هندبال لرستان دانست و بزرگان زیادی در این مدت زمان پرورش یافته اند.

رئیس هیات هندبال لرستان تصریح کرد: در صورت حمایت هندبال ساحلی در لرستان فعال می شود وزمین مورد نظر این رشته را با حمایت بخش خصوصی احداث می کنیم.

دهقانی بیان کرد: بانوان لرستانی آینده درخشانی در هندبال لرستان و ایران خواهند دارند.

رییس هیات هندبال لرستان عنوان کرد: در ۷ ماهه ابتدایی سال ۹۸ قبل از شیوع کرونا اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفت به عنوان نمونه برای اولین بار داوران استان لرستان در مسابقات مختلف حضور یافته و در این مدت شاهد حضور ۳۰ هندبالیست لرستانی در مقاطع سنی مختلف در تیم های ملی بوده ایم.

او گفت: ۲۵ بازیکن لرستانی در لیگ برتر و یک یک در تیم های مختلف در حال فعالیت هستند، بهترین دروازه بانی هندبال کشور سعید حیدری راد هندبالیست لرستانی بوده و در لیگ رومانی در حال فعالیت است، مربیان لرستانی نیز در تیم های مختلف در حال فعالیت اند.

رییس هیات هندبال لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هندبال لرستان خانه تخصصی ندارد، افزود: متاسفانه نبود خانه هندبال لرستان به یک چالش اساسی برای ورزشکاران این رشته تبدیل شده و با وجود اقدامات مختلف هنوز موفق به ایجاد خانه هندبال نشده ایم.

دهقانی گفت: خوشبختانه برای اولین بار کارهای تشکیلاتی در هیات هندبال صورت گرفته و کمیته های مختلف فعال شده اند و بالغ بر ۴۰ نفر در هیات هندبال لرستان و شهرستان ها در حال فعالیت هستند.

او بیان کرد: تمام تلاشمان بر این است که لرستان به روزهای طلایی دهه ۶۰ خود بازگردد که تحقق این امر در گرو ایجاد خانه هندبال استان و کمک مسوولان است.

دهقانی خاطرنشان کرد: دوره های مربی گری و داوری مختلفی در طول سالهای گذشته در استان برگزار شده که با شیوع کرونا شاهد کاهش برنامه ها بودیم که البته در ماه های گذشته تمرینات و برنامه ها با جدیت بیشتری در حال انجام است.

او ادامه داد: کمیته استعدادیابی هیات هندبال لرستان هم اکنون فعال و با جدیت به کار خود ادامه داده تا شاهد جذب نوجوانان و نونهالان مستعد در این رشته ورزشی باشیم‌.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بخش خصوصی ایران تیم های ملی لیگ برتر رومانی هندبال نشست خبری دهه شصت حال فعالیت هندبال استان خانه هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه