Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید باقری از آمادگی اداره کل پست استان اصفهان برای ارسال کتاب‌های ناشران به ۲۳ شهرستان و ۱۱۰ شهر و روستای تابعه این استان، همزمان با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حمید باقری (مدیرکل اداره پست استان اصفهان) در گفت‌وگو با روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ضمن اشاره به آمادگی این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، گفت: ما سال گذشته اولین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران را داشتیم و تلاش کردیم عدالت ارتباطی را در کنار نقش عدالت فرهنگی محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه اعلام می‌کنیم که شرکت پست برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب این سرویس با توجه به توزیع مویرگی مرسولات به شهرها و روستاهای کشور آمادگی کامل دارد.

او به آمادگی شرکت ملی پس جمهوری اسلامی ایران برای جمع‌آوری کتاب از ناشران و تحویل آن به مخاطب در هر نقطه از استان اصفهان اشاره و عنوان کرد: ما 120 خط ارتباطی در استان اصفهان داریم و تمام شهرستان‌ها حداقل دوبار در روز به مرکز استان مراجعه دارند و از مرکز استان به روستاها نیز حداقل هر هفته سه مرتبه مبادله پستی داریم.

وی یادآور شد: تمام روستاها و شهرهای این استان تحت پوشش اداره کل پست اصفهان است و هر بسته‌ای به مرکز برسد، روزانه به شهرستان‌ها نیز ارسال شده و تلاش خواهیم کرد همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان این کار سرعت بیشتری داشته باشد.

مدیرکل اداره پست استان اصفهان همچنین درباره دیگر ویژگی و خدماتی که برای نمایشگاه مجازی کتاب استا اصفهان پیش‌بینی شده است،‌ توضیح داد: با به‌کارگیری فناوری اطلاعات پس از خریداری کتاب، ناشر فاکتور را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کند، باید آن را روی مرسوله الصاق کرده و بعد از اینکه بسته وارد مرکز مبادلات شود ‌پیامکی به خریدار ارسال خواهد شد و طبق تعهدات عمل می‌شود.

او درخصوص قابلیت دیگر استان اصفهان در حوزه پست، گفت: ما در اصفهان مرکز تجزیه و مبادلات (هاب مرکزی) کشور هستیم و به همه استان‌‌های ایران به جز چهار استان، ارتباط مستقیم داریم و همین موضوع به مدت سیر مرسولات کمک می‌کند؛ به طوری که مدت سیر مرسولات از مبدا استان‌های دیگر به اصفهان و از اصفهان به سایر استان‌ها کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به فعالیت حدود 52 ناشر در اصفهان، یادآور شد: یک جلسه توجیهی آموزشی برای ناشران استان پیش‌بینی و نحوه بسته‌بندی، نحوه دریافت فاکتور و لیبل، نحوه آدرس‌نویسی و... به آن‌ها آموزش شد.

او درباره امکان جمع‌آوری کتاب از محل موسسات انتشاراتی نیز عنوان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی شده است تا مرسوله ناشران از دفاتر نشر جمع‌آوری شود و حتی اگر حجم کار افزایش پیدا کند، این جمع‌آوری را به دفعات متعدد انجام دهیم و جمع‌آوری سیار هم داشته باشیم.

مدیرکل اداره پست استان اصفهان با اشاره به پوشش گسترده پست برای ارسال مرسوله ناشران به مردم استان بیان کرد: در اصفهان 23 شهرستان و 110 شهر داریم و پوشش پستی ما به ‌گونه‌ای است که از هر نقطه‌ای از شهرها و روستاهای اصفهان کتاب سفارش داده شده باشد طبق برنامه زمان‌بندی، توزیع کتاب را انجام می‌دهیم.

حمید باقری در پایان به آمادگی کامل اداره کل پست استان اصفهان برای همکاری و پیشتیبانی از اجرای نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان اشاره کرد و گفت: ما از تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های پستی استان استفاده می‌کنیم تا خدمات مطلوب و با کیفیت در خور شهروندان استان اصفهان ارائه دهیم.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذر ماه آغاز شده و تا بیست‌وششم آذرماه ١٤٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر خانه کتاب ادبیات جمهوری اسلامی ایران اصفهان استان اصفهان پوشش فناوری اطلاعات ایران نمایشگاه کتاب استان اصفهان اصفهان پوشش جمهوری اسلامی ایران فرهنگ و هنر حمید باقری نمایشگاه مجازی کتاب کتاب استان اصفهان پست استان اصفهان اداره کل پست جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب در بین شهروندان شهرستان‌های استان تهران برای پویش کتابخوانی «قهرمان شهید شهر من» در راستای برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده عصر امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران اظهار کرد: مقدمات برگزاری کنگره از حدود ۲ سال پیش با برگزاری یادواره‌های شهرستانی شروع شده و شورای سیاست‌گذاری کنگره به ریاست حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر و هیئت امنا به دبیری علیرضا فخاری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود کنگره به‌صورت استانی برگزار شود اما با اخذ مجوز از رئیس سازمان بسیج مبنی بر تفکیک استان تهران از پایتخت قرار شد کنگره شهدای شهرستان‌ها جدا برگزار شود، افزود: استان تهران ۱۲۰۰۰ شهید دارد که ۷۵۸۹ شهید متولد شهرستان‌های استان تهران و ۴۴۱۱ شهید مهمان از استان‌های دیگر هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه در هر شهرستان هشت شهید شاخص انتخاب شده و نمادهای شهدا در سطح شهرستان نصب می‌شود، اضافه کرد: تا کنون ۳۰۰ یادواره آبروی محله برگزار شده و از ۱۲ روز مانده به کنگره، یادواره‌های اقشار و تشکل‌های مردمی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ولی‌زاده با تاکید بر اینکه شاخص‌ها و ساختار کنگره باید یاد شهدا و پیام شهدا را داشته باشد، بیان کرد: در راستای اجرای کنگره ۳ میلیون اسناد و آثار و ۵ هزار آلبوم از شهدا جمع آوری کردیم، ۳۵ یادواره برگزار و ۵۰ نماهنگ ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین کنگره در سال ۱۳۷۶ با رزمندگان لشکر ۱۰ و لشکر ۲۷ برگزار شده است، ادامه داد: لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)، تیپ ۲۰ رمضان، تیپ ۶۳ خاتم، تیپ ۱۱۰ سلمان، تیپ حضرت عبدالعظیم (ع)، تیپ حضرت سجاد (ع) و لشکر ۹ بدر یگان‌های نقش آفرین سپاه و بسیج در محدوده شهرستان‌های استان تهران در این کنگره هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: آرم، پرچم و تندیس کنگره طراحی شده، سرود کنگره برای اجرا در اجلاسیه آماده است و شعار کنگره نیز «راست قامتان جاودانه تاریخ» انتخاب شده است.

ولی‌زاده با بیان اینکه در روزهای منتهی به اجلاسیه کنگره، بیلبوردهای شهر تهران مزین به نام و تصاویر ۱۲ شهید شاخص خواهد شد، گفت: جشنواره سرود آوای شهدا و پویش کتابخوانی «قهرمان شهید شهر من» با توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب بین شهروندان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجلاسیه پایانی کنگره در روز سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور خانواده‌های شهدای شهرستان‌های استان تهران و برپایی نمایشگاه‌ها و برنامه‌های متنوع در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 749165

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران