Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان باید هرچه سریعتر ریکاوری ذهنی و بدنی را انجام دهند و اگر ۳ امتیاز بازی مقابل پیکان را نگیرند فاصله آن‌ها با صدر و حتی کسب سهمیه زیاد خواهد شد.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: هوادار با وجود اینکه تازه به لیگ برتر صعود کرده و اکنون در انتهای جدول حضور دارد، با بهره‌گیری از بازیکنانی که چندین سال سابقه‌ حضور در لیگ برتر و لیگ یک را دارند توانسته ترکیب خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط جدول انتظار می‌رفت پرسپولیس این تیم را شکست دهد، اما ظاهراً سرخپوشان این تیم را خیلی دست کم گرفته بودند و بی مهابا حمله می‌کردند و اصلاً به فکر دفاع کردن نبودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و حضور آل‌کثیر، عبدی، ترابی و عالیشاه نشان می‌داد ترکیبی خیلی خوب و هجومی داریم و انتظار می‌رفت نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم. در ۱۵ دقیقه ابتدایی چند موقعیت جدی داشتیم و می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در دقیقه ۲۰ فقط نعمتی و فرجی در عقب زمین حضور داشتند و سپس سرلک، کامیابی‌نیا و ترابی به آن‌ها اضافه شدند و در یک موقعیت ۶ به ۵ دروازه پرسپولیس تهدید شد و از اینجا بود که هوادار به جریان بازی مسلط شد و روی یک ضربه ایستگاهی دروازه را باز کرد.

*عالیشاه کم فروغ‌تر از بازی قبل نشان داد

برمک تصریح کرد: هر چهار گل این مسابقه روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید که می‌تواند نکته و گوشزدی برای تمام تیم‌های لیگ باشد. دقیقه ۴۰ موتور پرسپولیس روشن شد و حملات منسجم‌تری انجام دادیم و بالاخره روی یک ضربه ایستگاهی فرجی گل تساوی را زد. در نیمه دوم پرسپولیس با آسیب دیدگی ترابی غافلگیر شد و عالیشاه در همه جای زمین به جز پست خودش حضور داشت و به مراتب کم فروغ‌تر از بازی قبل نشان داد و سیامک نعمتی می‌توانست جایگزین او شود. پرسپولیس یک بار دیگر هم غافلگیر شد و روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه بزرگ حامد لک گل دوم را دریافت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بوژیدار رادوشوویچ از این تیم گفت: رادو در این سال‌ها در سایه بیرانوند و لک قرار گرفت و امسال اگر حوصله داشت می‌توانست حتی گلر یک باشد. مسائل روحی - روانی و مالی باعث این اتفاق شد؛ این مشکلی است که داخل خانواده اتفاق افتاده و کادر فنی قطعاً برای آن تدبیری اندیشیده است. یحیی گل‌محمدی باید شفاف و دقیق در این رابطه صحبت کند تا دغدغه و نگرانی هواداران برطرف شود.

*با رفتن رادو خیال لک از فیکس بودن راحت است

برمک ادامه داد: با رفتن رادو خیال لک از فیکس بودن راحت است و احساس می‌کند اگر اشتباه هم داشته باشد نفر اول دروازه سرخپوشان خواهد بود. گل‌محمدی باید با یک جانشین خوب تدبیری بیندیشد که دروازه‌بان اول پرسپولیس احساس امنیت کامل نکند و تصور این را که همیشه فیکس است نداشته باشد.

وی در رابطه با بازیکنان تاجیک پرسپولیس و بلاتکلیفی آن‌ها عنوان کرد: باید ببینیم قانون چه چیزی می‌گوید و مشکل و گیر کار کجاست و پس از طی کردن مراحل قانونی و تست‌های پزشکی این بازیکن در اختیار مربی قرار بگیرند و شاهد عملکرد آن‌ها در پرسپولیس باشیم.

*نبود VAR زنگ خطری برای فوتبال ماست

مهاجم اسبق سرخپوشان پایتخت در خصوص مشکلات داوری و شکایت پرسپولیس از داور این مسابقه گفت: تمام تیم‌ها و حتی آن‌هایی که پیروز هم می‌شوند به داوری معترض هستند. به خاطر شرایط موجود و پتانسیلی که داوری ما دارد نباید همه فشار روی داوران باشد هرچند آن‌ها هم باید دقت بسیار بیشتری به خرج دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان فوتبال ما باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش بروند و هرچه سریعتر VAR را وارد فوتبال ما کنند تا با استفاده بهینه از آن حق به حقدار برسد. مشکلات نبودن VAR زنگ خطری برای فوتبال ماست، هرچند می‌گوییم حرفه‌ای شده‌ایم، اما همچنان آماتور هستیم و باید رسیدگی‌های لازم برای این کار انجام شود.

*نباید اجازه دهیم فاصله با صدرنشینان بیشتر شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار هفته بعد این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: پیکان روز خوبی مقابل استقلال نداشت، اما آن‌ها قطعاً روی نقاط ضعف خود کار خواهند کرد. پرسپولیس هم هفته سختی را پشت سر گذاشت و در دیداری که انتظار برد داشت به تساوی رسید. سرخپوشان باید هرچه سریعتر ریکاوری ذهنی و بدنی را انجام دهند و اگر ۳ امتیاز بازی مقابل پیکان را نگیرند فاصله آن‌ها با صدر و حتی منطقه کسب سهمیه زیاد خواهد شد و برد در این بازی از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است.

کوروش برمک در پایان خاطرنشان کرد: گل‌محمدی باید باهوش عمل کند و فشار زیادی روی بازیکنان نیاورد، اگر همان تیم همیشگی باشیم و خیلی آرام و باهوش عمل کنیم و در ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها هوشیار باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. تمام هواداران و پیشکسوتان به این تیم ایمان دارند و با دو، سه بُرد خوب می‌توانیم به روند خوب قبلی برگردیم و از نیم فصل دوم شرایط مطلوب‌تری باشیم، فقط در بازی‌های باقیمانده نباید اجازه دهیم فاصله با صدرنشینان بیشتر شود، زیرا در دور برگشت تیم‌ها سخت امتیاز از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: فرار پرسپولیس از شکست مقابل هوادار در وقت‌های اضافه/ شاگردان گل‌محمدی از رده پنجم تکان نخوردند + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس کوروش برمک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کوروش برمک گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!

رئیس شبکه ۳ سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران بوده، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان دور نماند و تصویرش به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

منع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن