Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوکار گفت: ورزش و جوانان نیاز به همت و کار عظیم دارد و باید به آن نگاه ویژه داشت، در مجموع آقای سجادی تاکنون رویکرد خوبی را در پیش گرفته اند.

«محمد صالح جوکار» نماینده مردم یزد و رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با عملکرد وزارت ورزش در طی این چند ماه گفت: برنامه های تحولی آقای سجادی می تواند برای وزارت ورزش و علی الخصوص حوزه جوانان موثر واقع شود این برنامه ها در سایه یک سیاست گذاری درست و نظارت دقیق محقق میشود و امیدوارم که ایشان بتوانند در مسیری که تبین کرده اند، با این نقشه راه اقدامات خود را عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این جمله که چند نقص در رویکرد ایشان مشهود است گفت: برنامه ریزی های سجادی روشن و شفاف و دقیق است اما توان مدیرانی که قرار است این برنامه ها را اجرایی کنند، بسیار حایز اهمیت است، باید مدیران ورزشی کارآمد باشند و بتوانند مطابق برنامه ها و سیاست گذاری هایی که وزارت ورزش در سطح استانها و در لایه های پایینی در سطح شهرستانها اعمال می‌کند، پیش بروند. در حوزه زیرساختها مشکلات اساسی را در سطح کشور شاهد هستیم که احتیاج است تا اعتبارات لازم به آن اختصاص داده شود.

جوکار در همین راستا ادامه داد: با توجه به آنکه با کسری بودجه مواجه هستیم، باید فضایی را در اختیار علاقمندان قرار بدهیم و خیرینی که می توانند ساختمان ها و سالن های و پروژه های نیمه کاره را به بهره برداری برسانند، جذب کنیم.

نماینده مردم یزد گفت: ورزش حرفه ای احتیاج به زیرساختهایی دارد که در سایه توسعه ورزش همگانی تحقق پیدا میکند، توجه کردن به ورزش همگانی در شرایط فعلی می تواند به ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای کمک کند و تضمین دهنده سلامت جامعه است. تقویت هیات های استانی و شهرستانی می تواند در موفقیت رشته های ورزشی موثر باشد.

جوکار با بیان اینکه "باید اعتبارات از حالت تمرکز خارج و به استانها واگذار شود" گفت: استان‌ها می‌توانند با برنامه ریزی دقیق تر از بودجه های تخصیص یافته، بهترین بهره برداری را داشته باشند. در خواست ما از وزارت ورزش این است که به پروژه های ملی کمتر بها داده دهد و بیشتر به پروژه های استانی بپردازند زیرا هر چه استانها را تقویت کنیم یقینا پروژه ها زودتر به نتیجه می رسد و هم می تواند به کیفی سازی ورزش کمک کند. ورزش و جوانان نیاز به همت و کار عظیم دارد و باید به آن نگاه ویژه داشت، در مجموع آقای سجادی تاکنون رویکرد خوبی را در پیش گرفته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان وزارت ورزش برنامه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید