Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه زابل گفت: باتوجه به در خواست‌های مکرر مرزنشینان سیستانی و همچنین به منظور استفاده از وجود مرز، تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفت.

حبیب الله راهداری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید صورت گرفته توسط کاظمی قمی نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور افغانستان و مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان از مرز رسمی سیستان در افغانستان، افزود: طی این بازدید مقرر شد تا هر ایرانی بدون هیچ محدودیت سنی بتواند ۴۰۰ دلار واردات و ۴۰۰ دلار صادرات از مرز رسمی میلک کالا خرید و فروش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واردات و صادرات محصولات و کالا ها بدون عوارض و مالیات صورت می پذیرد و هر ایرانی میتواند بصورت ماهیانه با مراجعه به مرز میلک جهت تامین کالاهای مورد نیاز خود اقدام کند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در زمینه رونق صادرات و واردات و نگاه ویژه مسئولین به این نقطه از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر شکوفایی و رونق کسب و کار و تجارت در منطقه، شاهد مهاجرت معکوس و سرمایه گذاری در سیستان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • ۵٫۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی