Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@12:49:34 GMT

رییسی بودجه۱۴۰۱ را امروز به مجلس می‌ آورد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۸۸۵۹

رییسی بودجه۱۴۰۱ را امروز به مجلس می‌ آورد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از   صدا و سیما، نمایندگان در ابتدا گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی را بررسی می‌کنند.

لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن، ادامه رسیدگی به طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار، ادامه رسیدگی به لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان نیزامروز در دستور کار نمایندگان قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان بررسی، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان، انتخاب نماینده ناظر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، انتخاب نماینده ناظر در کمیته هماهنگی اشتغال استان قم و انتخاب نماینده ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان قم نیز در دستور کارامروز مجلس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما پربیننده ترین واکنش نوبخت به آمارهای دولت رییسی از وضعیت اقتصادی یارانه نقدی آذرماه امشب واریز می شود تقلای آمریکایی‌ ها در قبال آزادسازی دارایی‌ های ارزی ایران تورمی بزرگ در حال رخ دادن است؟ تازه ترین خبر درباره افزایش حقوق بازنشستگان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بودجه کسری بودجه ابراهیم رییسی بودجه بندی کسری بودجه دولت بودجه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟