Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شاهین بیانی، درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال پس از ۵ تساوی پی در پی برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید پیکان را می‌برد. پیکان تیم جوانی داشت و بازیکنانش خوب بازی می‌کردند. با توجه اینکه استقلال در خارج از خانه به میدان رفت، پیروزی ارزشمندی برای این تیم رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه برخی‌ اعتقاد دارند تمرکز فرهاد مجیدی باید روی مسائل فنی باشد تا داوری‌ها، گفت: مجیدی در نشست خبری قبل از این بازی عنوان کرد که به دو مسئله ورود نمی‌کند، اینکه بازیکنان را مقصر شکست بداند یا باخت را گردن داوران بیندازد. از انصاف نگذریم استقلال طبق گفته کارشناسان داوری ۴ امتیاز در دیدارهای قبلی به خصوص دربی از دست داد. اگر شاگردان فرهاد مجیدی این ۴ امتیاز را گرفته بودند، با شرایط بهتری در صدر جدول قرار داشتند.

بیانی در واکنش به انتقاد برخی پیشکسوتان از استقلال و اینکه مجیدی عده‌ای از آنها را فرگوسن‌های وطنی خطاب کرده بود، یادآور شد: اگر انتقاد پیشکسوتی سازنده باشد، هیچ اشکالی ندارد، ولی برخی‌ قبل از شروع فصل بدون اینکه تیم فرهاد مجیدی را دیده باشند، انتقاد می‌کردند. این انتقادها مغرضانه بود. مجیدی در حال حاضر سرمربی استقلال است و به عنوان پیشکسوت وظیفه دارم حمایت کنم. موفقیت بدون حمایت بدست نمی‌آید. پس از سال‌ها، مدیریت به درستی کار می‌کند و مصطفی آجورلو به عنوان فرد فوتبالی مشکلات مدیریتی را به حداقل رسانده است. در این شرایط منِ پیشکسوت نباید حاشیه درست کنم. اگر تیم‌مان را دوست داریم، حمایت کنیم. این تیم به خاطر هواداران باید قهرمان شود، چون نایب قهرمانی هم به درد استقلال نمی‌خورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نباید نام پیشکسوت را روی برخی‌ گذاشت. منظور مجیدی از فرگوسن‌های وطنی همه پیشکسوتان نبوده است. برخی‌ مغرضانه علیه مجیدی قبل از شروع فصل جبهه گرفتند و منتظر ناکامی تیم در لیگ بودند. درست است که زیبا بازی نمی‌کنیم، ولی خوب امتیاز می‌گیریم. بازی با پیکان استارت خوبی برای قهرمانی بود. در لیگی که بازی‌ها بیشتر نتایج آن صفر – صفر است، پیروزی با سه گل نشان می‌دهد آن تیم فوتبال خوبی بازی کرده است. باید به مجیدی فرصت داد و بدانید استقلال شانس قهرمانی است. در کنار استقلال، پرسپولیس و سپاهان دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی هستند.

وی در مورد تقابل استقلال با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر که روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود گفت: همه بازی‌های استقلال در این فصل حساس است. نتایج رودرروی استقلال، سپاهان و پرسپولیس می‌تواند تکلیف قهرمانی این فصل را مشخص کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه شاهین بیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند