Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@06:07:41 GMT

درهای دانشگاه شریف را ببندید!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۸۹۷۸

درهای دانشگاه شریف را ببندید!

البته با این تفاوت که سیاسیون با پا(خصوصا پای چپ‌شان) وارد دیار فرنگ می‌شوند و نخبگان با کله (خصوصا با مغزشان) به آنجا فرار می‌کنند. در عین حال سیاسیون صرفا برای کارهایی همچون: مردم شناسی؛ یافتن دلائل ظهور وندالیسم و بررسی تفاوت‌های فرهنگی و... به آنجاها می‌روند و تازه بعد از مراجعت هم، نتایج تحقیقات‌شان را بدون هیچ چشمداشتی در کشور نشر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نخبگان وقتی جمع می‌کنند و می‌روند پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند وعلم شان را تمام و کمال در اختیار بیگانگان می‌گذارند. حالا فرق بین تعهد و عدم تعهد را فهمیدید؟! 

اما در شرائط حساس کنونی سوال و مسئله این است: با توجه به آنچه که گفته شد چرا باید جایی مانند دانشگاه شریف باشد تا به نوعی انکوباتوری برای پرورش استعدادهای ناب جهت تقدیم به استعماربا این اوضاع خراب، به حساب آید؟ آیا بهتر نیست بجای صرف بودجه برای چنین مراکزی، دانشگاه‌هایی که فقط مسئول دلسوز تولید می‌کنند گسترش یابند؟!   

تازه وقتی هم که مسئولین به شکل  بازید سرزده به دانشگاه‌های  فوق قدم می‌گذارند، نه تنها چیز میزی بارشان نمی‌شود بلکه مانند مصاحبه‌های کاملا خودجوش صدا و سیما با مسئولین، کلی هم قربان صدقه‌شان رفته می‌شود!

این هم پیشنهادی بود برای ثبت در تاریخ ....                     

کد خبر 1581939

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم