Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:11:02 GMT

لیست قیمت سررسید و تقویم رومیزی ١٤٠١

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۹۵۳۳

لیست قیمت سررسید و تقویم رومیزی ١٤٠١

به عنوان یک هدیه عمومی و یا یک هدیه تبلیغاتی، سالهاست که سررسید در میان شرکت ها، موسسات و یا دیگر کسب و کارها شناخته شده است. از ماه ها پیش از شروع سال جدید، مهیا نمودن مواد اولیه و طراحی سالنامه و اجزا آن آغاز می شود تا در ماه های آذر، دی و بهمن در اختیار سازمان ها و یا حتی همکاران قرار گیرد. با توجه به نوع سررسید که می تواند در سایز وزیری، اروپایی بزرگ، اروپایی کوچک، رقعی، دستیار، ارگانایزر و مدیریتی باشد یا جلد سررسید و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد این محصولات دارای تنوع قیمت در عین تنوع مدل ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر می توانید لیست قیمت سررسید ۱۴۰۱ سالنامه گاموت را به تفکیک هر محصول مشاهده نمایید.

نام و کد سررسید ۱۴۰۱

     قیمت (تومان)

سررسید اروپایی بزرگ مدل     G۱۰۰

۷۹.۵۰۰   سررسید اروپایی بزرگ مدل    G۱۱۰ ۷۹.۵۰۰   سررسید اروپایی بزرگ مدل    G۱۲۰ ۶۹.۶۰۰ سررسید اروپایی بزرگ مدل     G۱۳۰ ۵۹.۶۰۰   سررسید اروپایی بزرگ مدل   G۱۴۰ ۵۹.۶۰۰   سررسید اروپایی بزرگ مدل   G۱۵۰ ۶۶.۵۰۰  سررسید اروپایی بزرگ مدل    G۱۶۰ ۵۹.۶۰۰  سررسید اروپایی بزرگ مدل    G۱۷۰ ۵۷.۰۰۰  سررسید اروپایی بزرگ مدل    G۱۸۰ ۵۸.۸۰۰  سررسید اروپایی بزرگ مدل     G۱۹۰ ۷۹.۵۰۰  سررسید اروپایی بزرگ  مدل    G۲۰۰ ۸۹.۸۰۰  سررسید اروپایی بزرگ  مدل    G۲۱۰ ۸۹.۸۰۰  سررسید اروپایی بزرگ  مدل    G۲۲۰ ۴۵.۵۰۰ سررسید اروپایی کوچک مدل     G۲۳۰ ۶۵.۳۰۰ سررسید اروپایی کوچک مدل    G۲۴۰ ۵۹.۲۰۰  سررسید اروپایی کوچک مدل    G۲۵۰  ۵۹.۲۰۰   سررسید اروپایی کوچک مدل   G۲۶۰ ۵۳.۷۰۰ سررسید اروپایی کوچک مدل     G۲۷۰ ۵۲.۲۰۰ سررسید وزیری مدل                 G۴۰۰ ۵۹.۸۰۰ سررسید وزیری مدل                G۴۱۰ ۶۲.۴۰۰ سررسید وزیری مدل                G۴۲۰ ۵۸.۹۰۰ سررسید وزیری مدل                G۴۳۰ ۵۸.۹۰۰ سررسید وزیری مدل                G۴۴۰ ۴۸.۸۰۰ سررسید وزیری مدل                G۴۵۰ ۵۳.۶۰۰  سررسید وزیری مدل                G۴۶۰ ۵۸.۸۰۰ سررسید ارگانایزر مدل             G۵۰۰ ۲۳۸.۰۰۰ سررسید ارگانایزر مدل             G۵۱۰ ۱۹۸.۰۰۰ سررسید ارگانایزر مدل             G۵۲۰ ۱۹۸.۰۰۰ سررسید ارگانایزر مدل            G۵۳۰ ۱۹۸.۰۰۰ سررسید ارگانایزر مدل            G۵۴۰ ۲۲۰.۰۰۰ سر رسید دستیار مدل            G۶۳۰ ۵۴.۰۰۰ سر رسید دستیار مدل            G۶۴۰ ۵۵.۱۰۰ سر رسید  دستیار  مدل          G۶۵۰  ۴۶.۵۰۰ 

سررسید و تقویم را از کجا خریداری کنیم؟

نکته اول در خرید سالنامه مناسب، شناخت نیاز است. هر شخصی برای انتخاب بهترین از میان تنوع فراوان این محصول به نیازسنجی احتیاج دارد. اگر شما فردی هستید که تقویم و سررسید را برای استفاده ی شخصی خود در تعداد انگشت شمار نیاز دارید پس بهتر است از خرده فروشان خرید خود را انجام دهید. به این معنا که شما قصد انجام برندسازی را برای محصولات یا خدماتتان ندارید و کاربرد سالنامه مانند نوشتن یادداشت ها، علامت گذاری مناسبت ها و نظم دهی به مسئولیت هایتان است که باعث مجذوب شدن شما به آن شده است،  اما برای افرادی که با دید بزرگتری به سوی خرید تقویم گام برمی دارند شرایط متفاوت است. اغلب شرکت ها به سررسید به عنوان یک محصول ارزنده که می تواند هدیه ای مناسب برای مشتریانشان یا سازمان ها و افراد وابسته باشد نگاه می کنند.

هر سالنامه به تنهایی نقش یک بیزینس من تاثیر گذار را ایفا می کند. یک سررسید از اجزای مختلفی اعم از جلد، آستر بدرقه، لَت، برگه های داخلی، ربان و ... تشکیل شده است که هر کدام به صورت جداگانه خاصیت تبلیغی دارند. این پتانسیل محبوب سازمان هاست و آنها علامندند که این محصول را در تیراژ بالاتر از معمول سفارش دهند. برای این دسته از افراد مشخصا بهتر است که به صورت مستقیم با تولیدکننده سررسید و تقویم رومیزی ارتباط برقرار نمایند که هم درخواست هایشان عینا اجرا شده و همچنین با قیمت بسیار مناسب تری به هدف خود دست پیدا کنند. بعضی از تولیدکنندگان در چاپخانه های اختصاصی خود به صورت تخصصی به روی چاپ سررسید و چاپ تقویم رومیزی تمرکز دارند که شناخته شده و مورد اعتماد شرکت های بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.

مشخصات و لیست قیمت تقویم رومیزی ۱۴۰۱

تقویم ها انواع متفاوت دارند که تقویم رومیزی برای کارمندان، حسابداران و خانواده ها شکل محبوب آن است. یک تقویم رومیزی از پایه تقویم رومیزی (که می تواند در اشکال پایه سخت، پایه پلکسی، پایه چوبی، پایه فلزی تولید شود)، فنر تقویم رومیزی، کاور تقویم و برگه های تقویم رومیزی باشد که بسته به نوع هر کدام از این پایه ها و همچنین اختصاصی بودن یا نبودن این محصول اختلاف قیمت مشاهده می شود. در بخش زیر لیست قیمت تقویم رومیزی ۱۴۰۱ را به تفکیک هر محصول مشاهده می نمایید.

نام و کد تقویم رومیزی ۱۴۰۱ قیمت (تومان) تقویم رومیزی طبیعت مدل    G۹۰۰ ۱۹.۸۰۰  تقویم رومیزی فانتزی مدل     G۹۱۰ ۲۸.۷۰۰ تقویم رومیزی گلدان مدل     G۹۲۰ ۱۹.۸۰۰ تقویم رومیزی آبرنگی  مدل    G۹۳۰ ۱۸.۷۰۰ تقویم رومیزی کاکتوس مدل   G۹۴۰ ۱۷.۹۰۰ تقویم رومیزی لایف  مدل       G۹۵۰ ۲۳.۶۰۰

چطور یک تقویم رومیزی یا سالنامه را اختصاصی کنیم؟

کافی است هنگام ثبت سفارش به تولیدکنندگان سالنامه در مورد نحوه اختصاصی سازی سوال نمایید تا آنها به تفکیک و با اضافه شدن هر گزینه، قیمت را اعلام نمایند. قطعا اختصاصی سازی شما را به اهدافتان که مهمترین آنها ماندن در ذهن افراد است نزدیک تر می سازد. در یک سررسید، اختصاصی شدن به معنای معرفی شرکت، خدمات و محصولاتتان به روی برگه های داخلی یا جلد و ربان آن است. شرکت ها از این بخش نهایت استفاده را برای تاثیر مداوم بر ذهن افرادی که این تقویم به مدت بیش از یک سال در دستانشان قرار دارد، می کنند.

 م. خ 

منبع: صنایع چاپ و بسته بندی گاموت| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها سازمان ها تقویم رومیزی خرید سررسید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ها تقویم رومیزی خرید سررسید سازمان ها تقویم رومیزی خرید سررسید تقویم رومیزی سازمان ها لیست قیمت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت

ایسنا/مرکزی مدیر میراث‌فرهنگی خمین از ثبت جشنواره « گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویدادهای گردشگری ملی خبر داد.

علی مشهدی با اعلام این خبر اظهار کرد: گل محمدی و گلاب دو محصول استراتژیک منطقه شهابیه خمین هستند. با توجه به این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه،این رویداد در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین تصریح کرد: بر این اساس، هر ساله این جشنواره در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

او هدف از ثبت این رویداد در تقویم گردشگری کشور را تحقق و ساماندهی و حرفه‌ای‌سازی گردشگری و همچنین ساماندهی مقصدها و مسیرهای جدید گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و حضور بیش‌ از پیش مسافران و توریست‌ها به شهرستان کمک شایانی بکند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میراث‌فرهنگی استان، مشهدی گفت: نمایشگاه گل، صنایع دستی، نمایشگاه گلاب، مراسم آئینی، گُل‌غلتان کودکان و... از برنامه‌های جشنواره گل و گلاب شهابیه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویم و اوقات شرعی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!