Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:17:08 GMT

`پتروویچ: هافبک منچستر مقابل ایران بازی می‎کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۹۵۴۰

`پتروویچ: هافبک منچستر مقابل ایران بازی می‎کند

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق می‌گوید هافبک دورگه منچستریونایتد این تیم را در دیدار مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی همراهی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پتروویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون تلاش فدراسیون فوتبال پاکستان برای جذب زیدان اقبال هافبک دورگه‌ای که از پدر پاکستانی و مادر عراقی متولد شده، اظهار داشت: براساس توافقی که با زیدان اقبال داشتیم او به تیم ملی دعوت خواهد شد و در بازی مقابل تیم ملی ایران برای عراق به میدان می‏‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتروویچ اضافه کرد: در خصوص اردوی آتی تیم ملی نشست مشترکی با مربیان تیم‎های ملی خواهیم داشت و برنامه‎های مورد نظر را با هماهنگی اجرا می‎کنیم. من در عراق حضور دارم تا بازی‌‏های لیگ را زیر نظر بگیرم و نفرات شایسته و مستعد را برای حضور در تیم ملی انتخاب کنم.

گفتنی است زیدان اقبال هافبک 19 ساله منچستریونایتد در بازی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز به میدان رفت و حالا مورد توجه دو کشور پاکستان و عراق قرار گرفته هرچند در رده سنی زیر 23 سال تیم ملی عراق را همراهی کرده و به نظر می‎رسد در اردوی آتی رسما به این تیم ملحق خواهد شد.

رقابت عراق و پاکستان بر سر ملیت هافبک منچستریونایتد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق منچستریونایتد تیم ملی فوتبال عراق منچستریونایتد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!

در فصل آشفته منچستریونایتد از لحاظ مصدومیت، رکورد برونو فرناندز هم به پایان رسید.

طرفداری | کاپیتان منچستریونایتد برای اولین بار به علت مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. 

به گزارش ESPN؛ منچستریونایتد از دقایقی دیگر در سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. با وجود تلاش تیم پزشکی شیاطین سرخ، برونو فرناندز به دلیل آسیب‌دیدگی فرصت حضور در این بازی را از دست داد. این اولین غیبت هافبک پرتغالی در بازی‌های یونایتد به دلیل مصدومیت بود. فرناندز برای اولین بار در 12 سال اخیر و پس از 832 بازی نمی‌تواند در زمین فوتبال به دلیل مصدومیت حضور داشته باشد. او طی این مدت 230 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته بود. 

علت غیبت‌های برونو فرناندز در بازی‌ها:

4 بازی به علت محرومیت 4 بازی به علت استراحت  3 بازی حضور بر روی نیمکت 1 بازی بیماری 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد