Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در دفتر ریاست دانشگاه دیدار اعضای شورای بسیج کارمندان با سرپرست دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، نشست اعضای شورای بسیج کارمندان با دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد سرپرست دانشگاه مازندران در روز شنبه 20 آذر 1400 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر علی‌نژاد در این دیدار با اشاره به این‌که اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان، سه بازوی توان‌مند دانشگاه هستند، عدم فعالیت درست هر کدام از این بازوان را یکی از دلایل اصلی بروز مشکل در پیشرفت دانشگاه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه مازندران با تاکید بر این نکته که تشکیل بسیج، یکی از ابتکارات منحصر به‌فرد امام راحل(ره) بود که انقلاب را بیمه کرد، به رشادت‎ها و دلاوری‌های بسیجیان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در برابر هجمه‌های سنگین استکبار در جنگ سخت اشاره کرد و وظیفه خطیر بسیج در دنیای امروز را حضور پرقدرت در عرصه جنگ نرم دانست.

استاد شیمی دانشگاه مازندران با بیان این نکته که بسیجیان می‌بایست همواره با اخلاق و رفتار حسنه و نیکوی خود، الگوی خوبی برای همگان و به‌ویژه نسل جوان باشند، خاطرنشان کرد: رفتار ما برای همگان، الگوست. اگر به وظایف‌مان، خوب عمل کنیم، دیگران نیز در انجام وظایف و مسئولیت‌های‌شان، از ما الگوبرداری خواهند کرد.

دکتر علی‌نژاد در پایان سخنان خود با بیان این‌که ما همیشه به کمک و حضور بسیج در راستای پیشبرد اهداف نظام و آموزش عالی نیاز داریم، اظهار امیدواری کرد تا با حرکت و خصلت بسیجی، دانشگاه بتواند در تربیت نیروهای ارزشی مانند شهید چمران، شهید فخری‌زاده و شهید سلیمانی موفق بوده و در اجرای سیاست‌های فرهنگی به‌ویژه در موضوع عفاف و حجاب و هم‌چنین دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی اعضای بسیجی گام‌های موثری بردارد.

در ادامه این نشست، حبیب‌اله غفاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندان دانشگاه ضمن تبریک انتصاب ریاست دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام بسیج کارمندان را ارایه کرد و سپس هریک از اعضای بسیج کارمندان دانشگاه نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و آمادگی خود را در کمک به دانشگاه اعلام کردند. در پایان، لوح تقدیری از طرف فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندان، به سرپرست دانشگاه اهدا گردید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار اعضای شورای بسیج کارمندان با سرپرست دانشگاه مازندران سرپرست دانشگاه مازندران بسیج کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت