Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، عنوان کرد،شروع اجرای فاز اول مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید از فردا در سطح استان.   
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی روز شنبه در نشست کارگروه اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونای مازندران در سالن جلسات استانداری، از شروع اجرای فاز اول مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید از فردا یکشنبه مورخ 1400/9/21 همزمان با سراسر کشور در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز اول ضرورت دارد؛ کلیه دستگاه های اجرایی نسبت به کنترل تزریق واکسیناسیون برای کلیه خدمات دهندگان در دستگاه های مشمول ماده 2 قانون مدیریت بحران موسسات ستادهای مردمی و بخش خصوصی اقدام‌ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی ادامه داد: براساس الزامات این طرح در صورتی که هر یک از کارکنان به هر دلیلی واکسن نزده باشند، باید نسبت به ارائه آزمایش PCR منفی هر 15 روز یک بار به دستگاه اقدام نمایند، در غیر اینصورت از ورود کارمند به دستگاه جلوگیری و برای وی غیبت منظور می گردد

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شروع اجرای فاز اول مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید ا فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد