Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:15:27 GMT

زنجان همچنان در صدر سردترین های کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۹۷۵۷

زنجان همچنان در صدر سردترین های کشور

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  زنجان با دمای منفی ۶ درجه دومین مرکز سرد استان در کشور به ثبت رسیده است.

او افزود: آسمان استان زنجان تا آخر این هفته صاف بوده و در این مدت هیچ سامانه بارشی در این استان فعالیت نخواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان زنجان ادامه داد: به دلیل پایداری هوا، امکان افزایش آلاینده‌ها به ویژه در مناطق صنعتی استان زنجان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی دمای فعلی زنجان را ۲ درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوا نسبت به دیروز یک درجه کاهش یافته است.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گیلوان با ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین و خیر آباد با منفی ۱۱ درجه سردترین ایستگاه های استان زنجان بوده اند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی زنجان وضعیت آب و هوا وضعیت جوی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آخر هفته بارانی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰  و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق،  در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است