Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه اکیپ فرانسه روز گذشته خبر داد که سردار آزمون با سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ به توافق رسیده است و قراردادی چهار ساله تا سال ۲۰۲۶ با آزمون امضا شده است.

طبق اعلام «هوگو گیله» خبرنگار نشریه اکیپ، حتی خانواده این مهاجم ۲۶ ساله برای یافتن محل اقامت سردار آزمون به لیون سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپیک لیون در حال حاضر در تلاش است تا برای تکمیل پروسه انتقال آزمون در زمستان، با باشگاه زنیت به توافق برسد.

باشگاه زنیت تابستان گذشته برای فروش آزمون سازش ناپذیر بود. طرف روسی برای فروش آزمون مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو درخواست کرد. حالا که قرارداد آزمون با زنیت در تابستان تمام می‌شود و زنیت نفعی از انتقال او در تابستان نمی‌برد، به نظر می‌رسد این باشگاه روسی باید انعطاف بیشتری داشته باشد.

ورود آزمون به تیم المپیک یک خبر عالی برای «پیتر بوس» سرمربی هلندی لیون است که خط حمله تیمش نیاز به تقویت دارد. حداقل سه بازیکن آفریقایی تیم لیون در زمستان برای حضور در جام ملت‌های آفریقا، این تیم را ترک می‌کنند و آزمون می‌تواند خط حمله تیم بوس را تقویت کند؛ به شرطی که لیون با زنیت برای جذب آزمون در نقل و انتقالات زمستانی به توافق برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ تیم فوتبال لیون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس

فرزندان مارادونا می‌خواهند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در بوئنوس‌آیرس منتقل کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره 10" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال 2025 به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ