Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رونق بخش تولید، افزایش صادرات، برطرف کردن موانع، توجه به زیرساخت‌ها و همراهی دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی تنها راه برون‌رفت از وضع موجود و حل مشکلات است.

عابدین خرّم در دیدار هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان، اظهار داشت: خود را موظف به پیگیری و حل مشکلات اساسی صنایع در استان می‌دانیم و در صورت نیاز از طریق دستگاه‌های ملی نیز پیگیر مسائل خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی از هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع خواست تا موانع و مشکلات موجود صنایع استان را شناسایی کنند تا اقدامات لازم و عملیاتی برای رفع این موانع انجام شود.
 
وی تاکید کرد: به تمامی مدیران دستگاه‌های دولتی اعلام کرده‌ایم تا رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان اولویت کاری آنان باشد و در راستای رفع موانع و تسهیل‌گری با بخش خصوصی همکاری کنند.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که تامین زیرساخت‌های اساسی آب، برق و گاز برای استان بسیار بااهمیت است، گفت: در این راستا پیگیر تامین برق چند شهرک صنعتی بزرگ استان از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر هستیم و مذاکراتی هم با چند سرمایه‌گذار انجام شده است.
 
وی با اشاره به توانمندی‌های بخش خصوصی استان، گفت: باید با رفع موانع، رغبت سرمایه‌گذاران را برای فعالیت افزایش دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تمرکز دولت سیزدهم در حوزه برنامه و بودجه، رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه و پایین آوردن نرخ بیکاری است.
 
اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف اقتصادی بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان