Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@06:07:24 GMT

علی پروین همیشه فکر می‌کرد استقلالی‌ام

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۲۹۹

علی پروین همیشه فکر می‌کرد استقلالی‌ام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خسروی می گوید علی پروین فکر می کرده او استقلالی است! او خاطرات جالبی از گذشته تعریف می‌کند که خلاصه‌ای از حرف‌هایش را می‌خوانید؛ 

*در بازی معروف سپاهان و پرسپولیس که می گفتند بزرگترین اشتباه داوری ها را کردم، افشین پیروانی با دست توپ را وارد دروازه کرد. آقای سخندان که الان رئیس دپارتمان کمیته داوران هستند به من گفتند گل درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم گفتم گل درست است. شب رفتم خانه دیدم اشتباه کردیم. 

*در بازی پرسپولیس و برق شیراز کاویانپور پنالتی کرد ولی خطا روی او را گرفتم. برق ممکن بود با همان پنالتی در لیگ برتر بماند. شب که رفتم خانه پسرم گفت بابا اشتباه کردی. بعد دیدم بله، اشتباه کرده ام. آن شب تا صبح در پارک بودم و گریه می کردم. خانواده ام فکر می کردند خودکشی کرده ام. 

*بوده بازیکنانی که رفاقتی به آنها کارت نداده باشم. مثلا بابای پیروز قربانی رئیس هیات محل ما بود. از او می ترسیدم و به خاطر همین به پسرش کارت نمی دادم!

*یک هفته خانه مهدی هاشمی در ترکمنستان میهمان بودم. هر شب من را شام بیرون می برد. وقتی برگشت در یک بازی دقیقه یک او را اخراج کرد. گفت آقای خسروی…. گفتم چیه؟ تمام خرج هایی که کردی حرامم؟

*علی پروین همیشه فکر می کرد من استقلالی ها در حالی که خبر نداشت سه برادرم پرسپولیس بودند. خودم هم وقتی داور شدم معلوم نبود استقلالی هستم یا پرسپولیسی. 

*در دربی سال ۷۹ که هاشمی نسب گل زد و غش کرد، به پورحیدری گفتم اگر او بازی نمی کند، مسابقه را شروع کنیم. بعد به پروین گفتند خسروی گفته اگر هاشمی نسب داخل زمین بیاید به او کارت می دهیم و اخراج می شود. به خاطر همین تعویضش کنید. من پروین را دیدم و به او توضیح دادم که بابا اینطوری نیست. مگر من مدیر تیمم؟ گفتم جدی نگیرید. 

*روز دربی ۷۹ که درگیری شد صبحش کله پاچه خوردم!

۲۵۱ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پروین علی پروین لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!