Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:31:03 GMT

کشف محصولات تقلبی یک واحد تولیدی کود شیمیایی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۳۱۱

کشف محصولات تقلبی یک واحد تولیدی کود شیمیایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی اظهار کرد: در هفته گذشته دو اکیپ گشت سیار تعزیرات جهت بازرسی از کارخانه کود شیمیایی برگزار شد که در عمل با یک شرکت توقیفی روبرو شدیم که توسط یک بانک توقیف شده بود و به قرارداد دو سال بود که تعطیل شده بود تولیدی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بررسی و تحقیقات ظرف ۲۴ ساعت صورت گرفت و کارگاه اصلی که اقدام به تولید برند شرکت تعطیل شده و فروش محصولات تقلبی می‌نمود در کشت سیار دیگری با حضور نمایندگان صمت جهاد و پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

محمدی افزود: واحد تولیدی مدعی بود که هیچ اقدام غیرقانونی نمی‌کند و تنها به علت جابجایی کارخانه برخی محصولات با برندهای سابق و جدید را به فروش می‌رساند.

وی با بیان اینکه لازم به ذکر است محصولات این کارخانه در استان‌های دیگر نیز به فروش می‌رسد، تصریح کرد: این واحد تا روشن شدن ابعاد پرونده پلمب شد تا رسیدگی‌های لازم و سیر مقررات قانونی برای تعزیرات حکومتی پس از آن اقدام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان یادآور شد: در آستانه شب یلدا و و ماههای آخر سال از تمامی واحدهای صنفی، تولیدکنندگان و واحدهای عرضه کالا خواهشمند است با رعایت انصاف و قانون به ثبات بازار کمک کنند.

کد خبر 5373450

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قزوین کود شیمیایی قزوین ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم لرستان از دولت روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان روز دانشجو عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی سانحه تصادف خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی