Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد آیت‌الله هاشم نیازی در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با تمجید از فعالین این شورا، عنوان کرد: هر مجموعه‌ای که الهی باشد موفق می‌شود و عملکرد آن مورد رضای خداوند قرار می‌گیرد.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان این ویژگی‌ها را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت دولت سیزدهم، گفت: اگر دولت در جریان جذب و بکارگیری نیروها نتواند نیروهای مناسبی جذب و بکارگیری کند دچار مشکل می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها برای کمک به دولت در راستای حل مشکلات مردم تاکید نمود و خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف در لرستان به استاندار که یک نیروی بومی است کمک کند.

وی اظهارداشت: مشکلات لرستان با کارهای روزمره رفع نمی‌شود و نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است.

آیت‌الله نیازی گفت: اگر مدیران میانی و سطح بالا از جنس دولت باشند می‌توان در این شرایط سخت اقتصادی مشکلات را برطرف کرد اما اگر معیار انتخاب افراد غیر از شایستگی و توانمندی باشد کار به درستی پیش نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای کارآمد به استاندار معرفی شود، افزود: شرایط استان لرستان پیچیده است، فقر و بیکاری و مشکل آب و ... در لرستان وجود دارد و باید کار ویژه برای آن انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله نیازی هاشم نیازی شورای ائتلاف لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است