Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سهیل مومیوند سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه توسعه پایدار روستایی مهمترین اولویت بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان است، بیان کرد: سهمیه تسهیلات امسال مسکن روستایی استان همدان ۳۰۰۰ واحد است که از این میزان تعداد ۴۰۰ فقره به شهرستان تویسرکان اختصاص داده شده که در ردیف بیشترین سهمیه استان محسوب می‌شود و کار ساخت و ساز آن به پایان رسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مقاوم سازی ۷۳۵۴ واحد مسکونی روستایی و بهره برداری از ۶۶۵۱ واحد از پرداخت ۶/۲۳ میلیارد تومان بلاعوض جهت تکمیل این واحد‌ها خبر داد و اظهار داشت: این موضوع موجب ارتقای شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان تا میزان ۵۵ درصد شده که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

مومیوند به بازنگری طرح‌های هادی امسل و سال آینده اشاره کرد و گفت::برنامه ریزی و تنظیم سندی جهت اجرای هماهنگ‌تر امور در سال آینده در دستور کار این بنیـاد قـرار دارد و به این منظور از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و فرماندار شهرستان بهره‌مند خواهیم شد.

او با اشاره به اجرای ۱۰۴ طرح هادی در روستا‌های تویسرکان، ابراز داشت: ۲۴ طرح هادی بـا همکـاری معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن استان بازنگری شد.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان یادآور شد: با توجه به بررسی‌های بعمل آمده حدود ۴۰ طرح هادی دیگـر نیازمنـد بازنگری است.
مومیوند اجرای طرح هادی در روستا‌های این شهرستان را مطلوب ارزیـابی کـرد ادامه داد: از ۱۰۴ روسـتای دارای سکنه تا کنون عملیات بهسازی و خیابان کشی در ۷۱ روستا آغاز شده که فاز اول کار ۵۰ روستا به اتمـام رسـیده و اجرای فـاز دوم ۱۸ روستا را آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به تصویب اعتبار ابلاغی جهت بهسازی روستاها، گفت:امسال ۷ نیم میلیاردتومان اعتبار ابلاغی جهت بهسازی در ۲۰ روستای این شهرستان به تصویب رسیده که در صورت تخصیص آن عملیات طرح‌های مد نظر را در سطح روستا‌های این شهرستان اجرایی خواهیم کرد.

سرپرست بنیاد مسکن تویسرکان در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های حمایتی ملی مسکن به عنوان کارگزار اداره راه و شهرسازی فعالیت می‌کند، ابراز داشت: این طرح در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، تعریف شده است.

او اظهار داشت: تا قبل از شروع نام نویسی در نهضت ملی مسکن ۵ فاز نام نویسی در قالب طرح اقـدام ملـی مسـکن در تویسـرکان صـورت گرفتـه کـه در مجموع ۱۱۸۴ نفر نام نویسی شده اند و از این تعدادبرای ۳۵ متقاضی تایید شده اند و از ایـن تعـداد هم در شـهر تویسـرکان ۲۲ نفـر وجه ۴۰ میلیونی خود را واریز کرده اند.

مومیوند گفت: برای این ۲۲ نفر ۵ قطعه زمین مناسب از طریق راه و شهرسـازی تامین گردیده که در بلوار جانبازان واقع شده و با متراژ‌های ۱۸۰ تا ۲۲۰ متر آماده تحویل است.

او افزود: براساس سیاست‌های ابلاغی متقاضیان احراز صلاحیت شده در قالب گروه‌های سـاخت پـس از دریافـت زمـین اقـدامات تهیه نقشه و پروانه را انجام می‌دهند و با استفاده از تسهیلات دریافتی عملیات ساخت ساختمان را شروع خواهند کرد.

سرپرست بنیاد مسکن تویسرکان درخصوص نهضت ملی مسکن نیز اظهار داشت: مهلت نام نویسی در طرح نهضت ملـی مسـکن تـا پایـان آذرمـاه تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند و از تسهیلات این بخش بهره‌مند گردند همچنین مبلغ تسهیلات براساس ابلاغ شورای پول و اعتبار برای شهر‌های زیر ۱۰۰ هزارنفر را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن طرح هادی سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان نام نویسی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند