Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد مقابل نوریچ به برتری یک بر صفر رسید و توانست دومین برد متوالی خود در این رقابت را با سرمربی جدید خود بدست آورد.

تنها گل شیاطین سرخ در این مسابقه را رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یونایتد به سختی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک پس از مسابقه گفت: پس از بازی به سرمربی تیم حریف (دین اسمیت) گفتم که نوریچ به هیچ وجه به مانند تیم قعر جدولی بازی نمی‌کند. در نیمه دوم نمایش ما بهتر شد و ما از لحاظ بدنی بهتر کار کردیم ولی باز هم به آنها اجازه دادیم که موقعیت روی دروازه ما ایجاد کنند که این مشکل است. به نظرم علت پیروزی ما «دیوید دخیا» بود که با سیوهای خود 3 امتیاز را برای ما بدست آورد.

وی ادامه داد: مشکل تیم ما «زبان بدن» است و ما نتوانستیم به اندازه کافی جنگنده ، متمرکز و سخت باشیم مخصوصا در فاز تهاجمی. من نمی‌گویم که مهاجمان در این بازی بد بازی کردند ولی 2 مهاجم ما در پست شماره «10» نتوانستند به اندازه بازی قبلی اثرگذار ظاهر شوند. 

منچستریونایتد با این برد 27 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. این تیم سه شنبه میهمان برنتفورد است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد رانگنیک رونالدو دخیا لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد نوریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان