Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با توجه به مشکلاتی که با کمبود آب در کمین استان است، باید هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود که برای سال آینده اعتبارات فراحوزه‌ای به این بخش اختصاص خواهد یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه‌ای با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که با کمبود آب  در کمین استان است، باید هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود که برای سال آینده اعتبارات فراحوزه‌ای به این بخش اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تکمیل طرح مطالعاتی آب در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور درصدد هستیم تا پایان مطالعات و اجرای سدهای مختلف آینده خوبی در پیش روی استان قرار دهیم و مشکلات و مسائل مختلف حوزه‌های مختلف در صنایع کشاورزی، صنعتی و آبی را برطرف‌سازی کنیم.

بدری تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های آینده به عنوان یکی از اولویت‌های چالش استان اردبیل بحث آب خواهد بود که به همین منظور با اجرای سدهای مختلف در استان اردبیل گام‌های بزرگی در استان اردبیل برداشته می‌شود تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف‌سازی شود و بتوانیم هر چه سریع‌تر به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا در ردیف‌های اجرایی بودجه‌های دو سال آینده جذب حداکثر منابع مالی را داشته باشیم تا به این شکل بتوانیم در راستای رفع دغدغه‌های آب استان اقدامات اساسی و قابل قبولی انجام دهیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

تنش‌های آبی سیریک با تکمیل آب شیرین‌کن "زیارت" کاهش یافته است"نگرانی کمبود آب کشور" تا اندازه زیادی با بارش‌های دی ماه برطرف خواهد شدمیزگرد "بحران آب یا بحران مدیریت آب؟" امروز در تسنیم با همکاری رادیو گفتگو

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در ادامه با اشاره به این که لازم و ضروری است در راستای ایجاد رغبت برای توسعه امر ازدواج اقدام شود افزود: هرم سنی کشور و استان اردبیل به سمت سالخوردگی پیش می‌رود که نیاز است در این زمینه برای جلوگیری از آثار و تبعات منفی آن اقدامات مناسب و لازم انجام یابد.

بدری تصریح کرد: حل مشکل بیکاری جوانان در شرایط کنونی از اهم مواردی است که باید مورد توجه واقع شود و در راستای ارائه تسهیلات و اشتغال‌زایی گام‌های اساسی برداشته شود تا بتوانیم شرایط لازم برای ایجاد آرامش نسبی برای جوانان را فراهم کنیم و در کنار آن مشکل مسکن را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد

پیکر استاد رحیم پرواسی هنرمند چهره‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان در زادگاهش اردبیل تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر امروز پیکر استاد رحیم پرواسی از گریمورها و چهره‌پردازهای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف کشورمان در زادگاهش اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تا منزل ابدی همراهی شد.

این هنرمند اردبیلی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و تله فیلم‌های مختلف به عنوان چهره‌پرداز حضور داشت 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور هنرمندان اردبیلی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم تشییع این هنرمند اظهار داشت: استاد پرواسی نمونه اخلاق، ادب و تواضع در عرصه علم و هنر بودند و همواره سعی می‌کردند تا وظیفه و رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.

امیر رجبی تصریح کرد: این هنرمند شهیر اردبیلی سال‌های طولانی در تهران و سایر استان‌ها به فعالیت‌های هنری ادامه داده و حتی با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی سعی کرد تا شاگردان بیشماری را تربیت و تحویل جامعه هنری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین بزرگداشت این هنرمند ارزشمند و مراسم تشییع او با حضور مخاطبان بیشماری برگزار شد و قطعا هنرمندان استان سعی خواهند کرد تا با برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره این استاد فقید و چهره ملی گریمور را گرامی بدارند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد