Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:32:59 GMT

سارقان مسلح در اسلام‌آباد غرب خلع سلاح شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۸۲۷

سارقان مسلح در اسلام‌آباد غرب خلع سلاح شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ هوشنگ مبارکی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد مسلحانه سیم برق در روستاهای اسلام‌آباد غرب که باعث ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی مردم شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ شده و در عملیاتی منجسم هر سه عضو این باند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۳ فقره سرقت سیم برق از روستاهای شهرستان اسلام‌آباد غرب اعتراف کردند.

وی در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام خلع سلاح کرمانشاه سرقت فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب روستاها فارس فارس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس