Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیوستن ۱۱۰شناور پیشرفته دریایی به ناوگان دفاعی نیروی دریایی سپاه که دیروز طی مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی محقق شد، گام بلند دیگری به‌حساب می‌آید که توان دفاعی کشور را به‌صورت محسوسی ارتقا می‌دهد؛ شناور‌هایی که با بهره‌گیری از توان و تخصص نیرو‌های داخلی ساخته شده و توان رزمی- عملیاتی نیروی دریایی سپاه را در سطح قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شناور‌ها که به‌گفته مسئولان مربوطه با همکاری صنایع دفاعی وزارت دفاع، سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی نیروی دریایی سپاه، کارخانه شهیدمحلاتی بوشهر و شرکت‌های دانش‌بنیان دیروز وارد فاز بهره‌برداری شدند، مأموریت‌های دریایی ویژه‌ای را برعهده دارند و قرار است در سطح آب‌های جنوب کشور؛ از اروند خوزستان گرفته تا چابهار در سیستان‌وبلوچستان، با هرگونه تهدید از سوی دشمنان مقابله کنند و در آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان عملیات رزمی و لجستیکی انجام دهند.

اطلاعاتی که از ویژگی‌های این شناور‌ها منتشر شده، نشان‌دهنده قابلیت‌های بالای رزمی و شناسایی آنهاست.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد