Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:39:38 GMT

رضایی: یک سال کامل برای ما پنالتی نگرفته بودند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۹۷۷

رضایی: یک سال کامل برای ما پنالتی نگرفته بودند

هافبک مس رفسنجان تاکید می‌کند به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه نیستند و همین که بهترین خود را به نمایش بگذارند کافی است.

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان با پیروزی سه بر دو مقابل تراکتور بیش از پیش شرایط بهتری پیدا کرد و حالا در قامت یک مدعی ایستاده است. مهرداد رضایی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: من فکر می کنم بعد از چند هفته ای که به جز یک دیدار شاهد بازی های کم گل یا حتی بدون گل بودیم این دیدار پنج گل تماشاگران را به وجد آورد و جذاب بود و خوشحالم که در نهایت با احترامی که برای حریف قائلم به نفع ما تمام شد و توانستیم به نتایج خوبمان تداوم ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد قضاوت داور و گرفتن سه پنالتی در سه بازی متوالی ادامه داد: یک فصل هیچ پنالتی ای برای ما نگرفتند و صدایی از ما در نیامد . این فصل هم به واسطه سبک تهاجمی و حضور همیشگی ما در زمین حریف موقعیت پنالتی پیش آمده . پنالتی هایی هم که گرفته شده همگی حق تیم ما و درست بوده و منشا هم به زیبایی آن ها را تبدیل به گل کرده و فکر نمی کنم شائبه ای وجود داشته باشد‌.

 

بازیکن مس رفسنجان در مورد عملکرد خوبش در این دیدار توضیح داد: من سعی کردم نکاتی که کادر فنی می خواهند را انجام بدهم و از این بابت خوشحال هستم. شاید نتوانستم پاس گل بدهم یا گل بزنم اما تمام تلاشم را برای خلق موقعیت انجام دادم و از اینکه تیمم برد خوشحال هستم.


وی در مورد اینکه مس در رتبه پنجم و در جمع مدعیان قرار گرفت عنوان کرد:  تا به این جا نشان داده ایم حرف های زیادی برای گفتن داریم. داشتن یک مجموعه حرفه ای با سرمربیگری آقای ربیعی و بازیکنان با کیفیت همگی دست به دست هم داد تا ما در این جایگاه باشیم اما حفظ این شرایط در ادامه را دشوار است ولی ما روحیه و انگیزه خوبی داریم تا با قدرت به کارمان ادامه بدهیم. مس دنبال قهرمانی و کسب سهمیه نیست و هدفش این است که بهترین خودش باشد.


رضایی در مورد دیدار پیش رو با فجر افزود: کار سختی در برابر تیم خوب و یکدست فجر داریم ولی برای بازی در زمین حریف برنامه های خاص خودمان را داریم تا بیشتر از این هم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه همکاری با این سریال گفت: از فصل دوم به مجموعه اضافه شدم و بنا به دلایلی خانم صبا ایزدپناه (بازیگر نقش کژال) نتوانست در سریال حضور داشته باشد و من به عنوان شخصی نزدیک به شخصیت کژال به این پروژه همکاری کردم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی در «نون خ» نه به صورت خیلی جدی اما کمی سابقه بازی در تئاتر داشتم ادامه داد: این سریال اولین تجربه تلویزیونی من است.

شرافتی ادامه داد: شخصیت های «نون خ» همگی به نوع خود جذابیت دارند و و مردم به واسطه ارتباطی که با این سریال گرفته اند و مردم در کوچه و خیابان با عشق زیادی استقابل می کنند و از همه شخصیت ها تعریف می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهرتی که به واسطه بازی در سریال «نون خ» به دست آورده ام پیشنهادات بازی در فیلم و سریال های دیگری مطرح شده که در دست بررسی است و هنوز تصمیمی برای آن نگرفته ام.

گفتنی است صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سنقر در کردستان است. صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال «نون خ» از او تست گرفت و سعید آقاخانی هم پذیرفت در این مجموعه، نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229101 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد