Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی آمریکا از احتمال مرگ بیش از ۱۰۰ تن بر اثر وقوع طوفان در ایالت کنتاکی خبر می دهند.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکایی روز شنبه اظهار داشتند: پس از آنکه طوفان مناطقی از ایالت های غرب میانه و جنوب کشور را درنوردید، تخریب خانه ها و مراکز تجاری را به همراه داشت. احتمال می رود دستکم ۱۰۰ تن در ایالت کنتاکی کشته شده باشند و تلاشها برای یافتن بازماندگان حادثه از زیر آوار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع این طوفانهای مهیب که بنابر اعلام کارشناسان هواشناسی در ماه‌های سردتر غیرعادی هستند، یک کارخانه شمع‌سازی و ایستگاه‌های آتش‌نشانی و پلیس را در یکی از شهرهای کوچک ایالت کنتاکی تخریب کرد. همچنین به یک مرکز نگهداری از سالمندان در مجاورت ایالت میزوری خسارت وارد کرد و در ایالت ایلینوی به مرگ حداقل شش کارگر منجر شد.

فرماندار ایالت کنتاکی گفته است که مجموعه طوفانهای رخ داده طی روزهای گذشته مخرب ترین طوفان در تاریخ ایالت بوده است. در کارخانه شمع شهر "مِی‌فیلد" حدود ۴۰ کارگر از ۱۱۰ نفری که زمان وقوع حادثه در محل بوده اند، نجات پیدا کردند و این کارخانه به تلی از آوار تبدیل شده است.

به گفته فرماندار کنتاکی زنده یافتن هر یک از کارگران از زیر آوار "معجزه" است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه این فاجعه احتمالا یکی از بزرگترین طوفان ها در تاریخ ایالات متحده است، در ایالت کنتاکی وضعیت اضطراری اعلام کرد. او به خبرنگاران گفت که از آژانس حفاظت محیط زیست می‌خواهد تا بررسی کند که تغییرات آب و هوایی چه نقشی در وقوع این طوفان‌ها و شدت یافتن آنها داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا طوفان ایالت کنتاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت

طبق گفته مقامات برزیلی تاکنون بر اثر جاری شدن سیل در جنوب این کشور ۲۹ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اثر جاری شدن باران‌های شدید و سیل مرگبار در جنوب ایالت "ریوگرانده دو سول" در کشور برزیل تاکنون 29 نفر کشته شده و 60 نفر دیگر مفقود شدند.

این حادثه باعث قطع برق و آب در سراسر این ایالت شده و مقامات حوادث متعددی از جمله تخریب جاده‌ها، رانش زمین و فروریختن پل‌ها را گزارش دادند.

به گفته آژانس دفاع مدنی برزیل، بیش از 10000 نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

"لولا داسیلوا"، رئیس جمهور برزیل روز پنجشنبه برای دیدار با مقامات محلی و ابراز همبستگی به این ایالت سفر کرد. وی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: دولت ما هر کاری که لازم باشد برای رفع نیازهای مردمی که تحت تأثیر این باران‌ها هستند، انجام خواهد داد.

بارش باران شدید در این منطقه از دوشنبه آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از 70 نفراعلام وضعیت اضطراری در دو منطقه سیل‌زده روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • تصاویری از آوار شدن سقف یک مسجد در عربستان با باران!
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی