Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  "آرش عثمانی" و "پارسا جان" به جمع بازیکنان تیم آذرباتری ارومیه ملحق شدند و "آرش وقاری" دیگر والیبالیست با استعداد این شهرستان هم با عقد قراردادی به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست.

وی ادامه داد: همچنین "زانیار اشکوتی" و "آروین حسن" ضمن عقد قرارداد با تیم راهیاب ملل مریوان خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان ایران به صورت متمرکز و با حضور ۱۴ تیم در کاشان از روز گذشته آغاز شده است.

مصطفی پور اضافه کرد: تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه، ورامین و گنبد، آذرباتری ارومیه، نماینده هراز ، هورسان، پیکان، سایپا ،شهداب یزد ، پاس، نماینده سیرجان، رفسنجان و راه یاب ملل مریوان در این دوره حضور دارند.

وی بیان کرد: دور مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان در ۲ گروه انجام خواهد شد که از هر گروه ۴ تیم به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها مهاباد لیگ والیبال زنان آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد لیگ والیبال زنان آذربایجان غربی مهاباد لیگ والیبال زنان آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری