Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مجید جلالی کارشناس فوتبال ایران در خصوص وضعیت پرسپولیس و فاصله سه امتیازی این تیم با صدر جدول گفت: یک تیم از جنبه‌های مختلف باید به ثبات رسیده باشد تا حاصل آن را در زمین ببینید. پرسپولیس از لحاظ مدیریتی باید خیلی زود به ثبات برسد، آرامش بگیرد و وضعیت مالی مشخصی داشته باشد. پس از آن می‌توانید پرسپولیس را همان تیم بزرگ و خوب ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی درباره شرایط آبی‌های پایتخت و کسب نخستین پیروزی پس از پنج تساوی متوالی گفت: استقلال به آرامش رسیده؛ چون مدیریت باشگاه ثبات دارد. مدیران استقلال برای رسیدن تیم به آرامش اقدام کرده‌اند و هر کسی در این باشگاه، کار خودش را انجام می‌دهد. هر چه تمرکز بازیکنان و مربیان روی کار خودشان باشد، کار بهتر پیش می‌رود. انتقادات همیشه پابرجاست و یک مربی نباید به این مسائل توجه کند. تمرکز کادر فنی استقلال باید روی کار خودش باشد تا تیم همانند دیدار با پیکان، مقتدرانه بازی کند. استقلال در روزهای آینده تیم بهتری هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای بررسی اعتراض‌ها به داوری باید گذشته را بررسی کرد، یادآور شد: در سال‌های گذشته همه دیدند کسانی که اعتراض می‌کردند، از داوری نفع بردند و هیچ اقدام پیشگیرانه‌ای در این زمینه انجام نشد. گفته می‌شود برای موفقیت،‌ باید در بدنه فدراسیون نفوذ داشته باشید. اینها تبدیل به یک باور شده و هر کسی که این کارها را نکند، حذف می‌شود. برخی تیم‌ها، شلوغ‌کاری نکردن مربیان را یک عامل منفی می‌دانند و معتقدند چنین کسی نمی‌تواند حقش را بگیرد. این باشگاه‌ها هم به سراغ مربیانی می‌روند که سروصدا کنند و این موضوع به رده‌های پایه نیز سرایت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس مجید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟

بازدید 3 علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی درباره خصوصی سازی و واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و دارایی‌های این دو باشگاه توضیح داد. جزئیات اموال این دو باشگاه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟