Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم خطابخش رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک اصفهان در رابطه با وضعیت بازار پوشاک در نزدیکی شب یلدا گفت: پوشاک زمستانی در امسال افزایش چندانی نداشته و نخواهد داشت، اگر هم شاهد گرانی در پوشاک زمستانی بودیم این هزینه‌ها متلق به  افزایش دستمزد کارگران، هزینه‌های مواد اولیه و خرید‌های گران قیمت تولیدکنندگان است به غیر از این موارد سود فروشگاه‌ها از فروششان  هیچ افزایشی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شب یلدا عموم مردم  آجیل و میوه استفاده می‌کنند و شب یلدا در بازار پوشاک چندان تاثیرگذار نخواهد بود، زیرا تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد فروش پوشاک در نزدیکی شب یلدا رشدی ندارد،   مگر اینکه زوجین برای خرید پوشاک بیایند یا برنامه‌ای باشد که مردم بخواهند  کادویی خریداری کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک اصفهان گفت: در شب یلدا بیشتر میوه و آجیل شاخص هستند و پوشاک الویت ندارد،   متاسفانه امسال خرید مشتریان در بازار پوشاک آنگونه که باید نبوده، چراکه هم قیمت‌ها تاثیر داشته و هم قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: به طور متوسط  مغازه داران مشتری‌های خود را دارا هستند و فروش نسبی  داشته اند، اما در مقایسه با سال‌های قبل تولید هر نوع پوشاکی گران در‌می‌آید و فروش زیادی ندارد.   فصل زمستان  به شکلی است که هرچی پیش میرویم زمانش کوتاه‌تر می‌شود و فروش  فروشگاه‌ها  از فروش پوشاک زمستانی به تدریج کم می‌شود.

خطابخش گفت: لازم به ذکر است گاهی  ممکن است  شب یلدا  تاثیر منفی هم در بازار پوشاک داشته   باشد،   چراکه همه درگیر خرید  آجیل و میوه  هستند  و فرصت گردش و خرید در بازار پوشاک را ندارد مگر اینکه مورد‌های خاصی برای خرید  وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرانی پوشاک پوشاک زمستانی بازار پوشاک پوشاک زمستانی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران: اخبار خرید و فروش حواله خودرو وارداتی ایثارگران از اساس تکذیب می شود. وقتی هنوز حواله ای صادر نشده، اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها اخباری در فضای مجاز و برخی سایت ها منتشر می شود مبنی بر فروش چند میلیاردی حواله خودرو ایثارگران مشمول دریافت خودرو وارداتی. حتی آگهی های فراوانی در سایت های خرید و فروش منتشر شده که نشان از رد پای پررنگ دلالان حوزه خودرو دارد.

میثم اروز مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، این خرید و فروش ها را از اساس تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز حواله ای صادر نشده و ماشینی وارد نکرده ایم تا قیمت گذاری شود، دقیقا اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

وی گفت: تماس هایی از طرف جامعه ایثارگری داریم که اطلاع می دهند تماس های زیادی از طرف دلالان به این عزیزان می شود که با قیمت های چند میلیاردی سعی در تحریک جانبازان دارند برای دامن زدن به اخبار دروغ خرید و فروش حواله خودرو وارداتی.

اروز ادامه داد: از همه جانبازانی که با چنین تماس هایی مواجه می شوند می خواهیم به مراجع قضایی گزارش دهند و یا به ما اطلاع دهند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم. 

وی همچنین با اشاره به برخی از آگهی ها دروغ در سایت های خرید و فروش که یکی از آنها اسم و رسم بیشتری هم دارد، بیان داشت: تلاش می کنیم تا به زودی این آگهی ها نیز جمع شود و تذکر جدی به این سایت ها نیز داده خواهد شد.

معاون تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: قانون اختصاص خودروی وارداتی به ایثارگران مشمول در بند 3 تبصره 13 توسط مجلس شورای اسلامی مجدد تصویب شد و از این جهات نیز برای ایثارگران جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست