Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم پاسخگویی سازمان ورزش شهردای تهران به وضعیت قرارداد ۱۰۰۰ نفر از پرسنلش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه چندی پیش گزارشی از بازدید محله هرندی در صحن شورای شهر ارائه کردم، گفت: من تنها نظر مردم را منعکس کرده و تحلیلی نداشتم اما سخنانم در خصوص سازمان‌های مردم نهاد در این محله مورد بازتاب منفی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطلبی که در مورد فعالیت سازمان‌های مردم نهاد از قول مردم گفتم ناظر بر ساماندهی، شفاف سازی و ارائه گزارش از اقدامات به مردم بود و سخنی از ترک و بیرون رفتن این سازمان‌ها از محله هرندی به میان نیاوردند، افزود: اتفاقا در صحن علنی که فیلم آن هم موجود است گفتم که مردم می‌گویند هیچ اثری از بهبود انواع آسیب‌های اجتماعی در هرندی با حضور سمن‌ها دیده نشده است و جالب است پس از طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع که من از اولین امضا کننده‌های این طرح بودم به یکباره یک عده‌ای برای دفاع از سمن‌ها اقدام کردند و اقدام به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع کردند که البته این هزینه‌های دفاع از مردم است.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه ۱۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش قراردادشان مناسب نیست، گفت: از این میان ۶۰۰ نفر نگهبان و ۴۰۰ نفر ناجی غریق هستند که در سال ۹۶ قرارداد آنها با دو شرکت امین حافظ و جهان گستر سبز منعقد شده که الان حقوق این ۱۰۰۰ نفر نسبت به همکاران همترازشان پنج میلیون تومان کمتر است و فیش حقوقی ندارند و کپی قرارداد به آنها داده نمی‌شود و قراردادشان با سه ماه تاخیر معمولا منعقد می‌شود که بهتر است سازمان ورزش و شهرداری در این خصوص توضیح دهد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در واکنش به این تذکر گفت: انتخاب رئیس سازمان ورزش نیز جای سوال دارد چرا که سوابقشان مورد اشکال بوده و شهرداری هنوز پاسخی در این زمینه نداده است و بهتر است معاون شهردار در امور شوراها پاسخ این تذکر به سازمان ورزش را بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران محله هرندی سازمان ورزش شهرداری تهران سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، از آخرین وضعیت اجرایی پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی، اعتماد، جوادیه و باقری بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز جعفر تشکری هاشمی - رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران - در جریان این بازدید میدانی به همراه شهریار افندی‌زاده - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، مسعود حق لطفی - مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری، به بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های احداث پارکینگ‌ گلستانی، پارکینگ اعتماد، پارکینگ جوادیه و پارکینگ باقری پرداخت و درباره رفع موانع اجرایی و تسریع عملیات عمرانی این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

تشکری هاشمی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند پارکینگ‌سازی شهرداری تهران، ساخت پارکینگ های گلستانی، اعتماد، جوادیه و باقری در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده شهری را اقدامی اثربخش خواند و ضمن تاکید بر تداوم این کار، از مدیریت شهری پایتخت به دلیل تلاش برای افزایش فضای پارک خودرو در این محلات قدردانی کرد. 

در ادامه این بازدید حق لطفی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های مذکور بر ادامه نهضت پارکینگ‌سازی در این سازمان تاکید کرد و گفت: سازمان عمرانی مناطق بخش اعظمی از فعالیت‌های خود را به ساخت پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر تهران اختصاص داده و امید است با تکمیل آن‌ها بخشی از مشکلات شهروندان تهرانی در زمینه فضای پارک خودرو برطرف شود.

افندی‌زاده  نیز ضمن تشکر از اهتمام ویژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ساخت پارکینگ در شهر تهران، خواستار تسریع در ساخت و تحویل این پروژه‌ها شد.

گفتنی است، پارکینگ گلستانی که در منطقه ۱۰ شهرداری تهران و در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال احداث است، شامل سازه‌ای ۹ طبقه (۱ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ خودرو می‌شود. پارکینگ اعتماد نیز که در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر در همین منطقه در حال احداث است، شامل ۴ طبقه زیرزمینی با گنجایش ۲۷۳ خودرو می‌شود.

همچنین پارکینگ جوادیه با گنجایش ۱۰۰ خودرو در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در منطقه ۱۶ شهرداری تهران در حال احداث است. پروژه احداث پارکینگ باقری  نیز در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران واقع شده و شامل سازه‌ای ۷ طبقه (۲ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۴ طبقه روی زمین) با گنجایش ۳۶۴ خودروست.

به گزارش ایسنا، بهره برداری از پروژه‌های فوق در محله‌های پرتراکم جمعیتی، موجب افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی سطح شهر تهران به ویژه در مناطق ۱۰، ۱۶ و ۱۸ می‌شود و بخشی از مشکلات مربوط به تامین محل پارک خودروها را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم