Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات پایان ترم این مقطع، قبل از ظهر امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه مقابل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تجمع کرده و خواهان لغو امتحانات به صورت حضوری شدند.

این دانشجویان عنوان می‌کنند با وجود اینکه وزیر علوم در مورد نحوه برگزاری آزمون دانشگاه‌ها در زمان جهش جدیدی از کرونا، این اختیار را به دانشگاه‌ها داده است تا بر اساس اولویت‌بندی در این زمینه تصمیم‌گیری کنند، دانشگاه پیام نور به هیج عنوان این حرف را قبول نکرده و بر برگزاری آزمون به صورت حضوری تاکید و اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دانشجویان معترض می‌گوید: بعد از اینکه مقداری همه گیری کرونا فروکش کرد و دانشگاه‌ها به صورت تدریجی فعالیت آموزش حضوری خود را شروع کردند، دانشگاه پیام نور با وجود اینکه قبلاً اعلام کرده بود امتحانات پایان ترم را به صورت غیرحضوری برگزار خواهد کرد، معاونت آموزشی دانشگاه در خبری غیرمنتظره و ناگهانی برگزاری حضوری امتحانات مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام کرد که موجی از آشفتگی و اضطراب را در میان دانشجویان به دنبال داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان با توجه به اعلام رسمی و مکرر دانشگاه پیام نور برنامه اشتغال و تحصیل خود را هماهنگ کرده‌اند و اکنون دانشگاه پیام نور بصورت کاملاً یکطرفه مطالب عنوان شده قبلی را نقض کرده و به برگزاری حضوری امتحانات اصرار دارد.

این دانشجو یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت‌های آموزشی و مطالعات دانشجویان در طول ترم تحت تأثیر بیماری کرونا مطابق خواست و انتظارات متفاوت اساتید مراکز مختلف مربوطه صورت گرفته است برگزاری حضوری امتحانات بسیاری از این تلاش‌ها را بی تأثیر می‌کند.

بر همین اساس دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امروز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و خواهان لغو آن هستند.

کد خبر 5373490 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد امتحانات پایان ترم روز دانشجو سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علوم پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا
  • تجمع برخی دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه