Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@17:25:24 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۱ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۱۴۴۹

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۱ آذر ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۶۹۳ هزار تومان بود که این رقم نسبت به آخرین نرخ روز گذشته تغییر محسوسی نداشته و پنج تومان کاهش یافته است. هر اسکناس یورو در صرافی ملی امروز ۳۱ هزار و ۹۹۴ تومان بود که مشابه آخرین نرخ روز گذشته است و تغییری نداشته. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز ۲۱ آذر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه سکه امامی در شروع معاملات امروز ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در شروع معاملات امروز یکشنبه ۲۱ آذر ماه با تفاوت شش هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته داشت به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

  هر گرم طلای ۱۸ عیار پنجشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار یکشنبه یک میلیون و 309 هزار تومان یک میلیون و 294 هزار تومان یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت سکه

قیمت سکه طلای طرح قدیم امروز یکشنبه ۲۱ آذر، در شروع معاملات با نرخ ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۵۰ هزار تومان افزایش داشته. نرخ سکه امامی هم معاملات امروز را با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته آغاز کرد و به ارزش ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی هم ۲۰ هزار تومان نسبت به دیروز گران شد و به دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشت.

قیمت انواع سکه  در شروع معاملات انواع سکه قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز سکه امامی 13 میلیون و 300 هزار تومان 13 میلیون و 100 هزار تومان 13 میلیون و 200 هزار تومان طرح قدیم 12 میلیون و 900 هزار تومان 12 میلیون و 750 هزار تومان 12 میلیون و 800 هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و 400 هزار تومان دو میلیون و 380 هزار تومان دو میلیون و 400 هزار تومان قیمت ارز امروز یکشنبه ۲۱ آذر

قیمت دلار آمریکا امروز یکشنبه ۲۱ آذر در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۶۹۳ تومان بود که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته پنج تومان کاهش یافته است. هر اسکناس یورو هم در صرافی ملی ۳۱ هزار و ۹۹۴ تومان بود و نسبت به روز گذشته تفاوتی نداشته است.

قیمت ارز در شروع معاملات ارز قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز دلار 27 هزار و 716 تومان 27 هزار و 698 تومان 27 هزار و 693 تومان یورو 32 هزار و 42 تومان 31 هزار و 994 تومان 31 هزار و 994 تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا نسبت به آخرین نرخ روز گذشته امروز یکشنبه ۲۱ آذر گرم طلای ۱۸ عیار شروع معاملات صرافی ملی یک میلیون دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر گرم طلا امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) در بازار طلای تهران با ۶۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به سه میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

 قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (شنبه هشتم اردیبهشت ماه) افت یک میلیون تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

 سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۲۵۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسید که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای