Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:46:32 GMT

مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۱۴۷۸

مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش ایسنا،یعقوب سلیمانی با اعلام این خبر گفت: دو سال از شهادت «حاج قاسم» می‌گذرد اما هنوز هم باور شهادت ایشان سخت است. شهید سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت و علاوه بر آن که «مرد میدان» بود، آثار فرهنگی فاخری از خود به یادگار گذاشت که از جمله می توان به «زندگینامه خودنوشت» ایشان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به یکی از رسالت های اصلی بنیاد شهید که توجه به مسائل فرهنگی است، امسال و به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» را برگزار می کند. قالب این مسابقه نقاشی است و تمامی دانش آموزان سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

سلیمانی با بیان این که مسابقه ملی «من  سلیمانی‌ام» با مرکزیت پایگاه خبری نوید شاهد استان کرمان و با همکاری ادره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، موضوعات این مسابقه را «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» اعلام کرد.

وی آخرین‌ مهلت ارسال آثار به جشنواره را ششم دی‌ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و گفت: تاریخ این مسابقه تمدید نخواهد شد و داوری مسابقه و اعلام نتایج نهم دی‌ماه انجام و ۱۸ دیماه همزمان با دهه مقاومت و بصیرت به ۱۰۰ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این مسابقه می توانند به آدرس https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/۳۵۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی سلیمانی ام مسابقه ملی بنیاد شهید حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد