Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «فرخ جمالی» روز یک‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اولویت‌های پلیس راهور استفاده از ابزارهای نوین نظارتی برای کاهش تخلفات و سوانح رانندگی است که در این راستا، نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند نظارتی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه براساس بررسی های انجام شده آمار عابران مجروح حوادث رانندگی شهرستان همدان در هشت ماه نخست امسال افزایش محسوسی داشته است، اظهار داشت: در نخستین گام پس از فعال کردن دوربین های هوشمند نظارتی، طرح برخورد با توقف خودروها در محل‌های عبور عابر پیاده در سطح این شهرستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس پلیس راهور شهرستان همدان، یکی از شایع ترین تخلفات رانندگی در شهر همدان توقف خودروها در محل های عبور عابرین و روی خطوط تردد عابرین پیاده است که پلیس با اجرای طرح ویژه ای با این نوع تخلف برخورد کرده و خودروهای متخلف اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: توقف خودروها بر روی خطوط عابر پیاده به ویژه در تقاطع ها موجب عبور عرضی عابران از لابلای خودروها و بروز حوادثی جرحی و فوتی می شود و برهمین اساس این قبیل تخلف توسط دوربین های هوشمند نظارتی ثبت و مالک خودرو متخلف نیز اعمال قانون(جریمه) می شود.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه یکی از علل بالا بودن ترافیک در رینگ مرکزی شهر همدان فعال نبودن دوربین های ثبت تخلف به رغم نصب آنها در ورودی این خیابان ها، گفت: این امر موجب ورود خودروهای شخصی به محدوده طرح ترافیکی، پارک های دوبل در خیابان های کم عرض و ایجاد ترافیک و همچنین مشکل در معابر اصلی و مرکزی شهر می شود.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر شهر همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان دوربین مدار بسته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر شهر همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان مناسب سازی معابر شهر همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان دوربین مدار بسته دوربین های هوشمند شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
????وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان