Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: برای ورود تماشاگران به استادیوم‌، برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در حال مذاکره با ستاد ملی کرونا هستیم تا مجوزهای لازم اخذ شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: افزون بر ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های بین المللی نیز در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما در زمینه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، بلیط فروشی الکترونیکی است که در این زمینه باید تکنولوژی مورد نظر پیاده‌سازی شود و مجموع این مباحث در جلسه‌ای جمع بندی و اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش تماشگران ستاد کرونا سید حمید سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان